اخبار

آیفون ۷ بدون برآمدگی دوربین و بدون نوارهای آنتن معرفی خواهدشد

به احتمال زیاد تا شهریور ماه سال آینده خبری از عرضه‌ی آیفون ۷ نخواهد بود. با این حال مدتی است فاش شدن مشخصات و جزئیات پرچم‌دار بعدی اپل شروع شده است. به گفته یک منبع معتبر، طراحی آیفون ۷ شباهت زیادی به آیفون ۶ و آیفون ۶S خواهد داشت، البته با دو تفاوت اصلی:  دوربین آیفون ۷ برآمدگی نخواهد داشت، و خبری از نوارهای آنتن در عقب گوشی نخواهد بود.
همانطور که در مقدمه خواندید  دو تفاوت اصلی در طراحی پرچم‌دار جدید اپل وجود خواهد داشت. تفاوت اول در دوربین گوشی‌ست. در مدل‌های قبلی، دوربین کمی برآمدگی داشت اما دوربین آیفون ۷ برآمدگی ندارد و هم سطح با پشت گوشی‌ست. این طراحی به لطف استفاده از یک ماژول کوچک‌تر در دوربین عقب گوشی صورت گرفته که با این حساب شایعه‌ی استفاده از لنز دوگانه در این دوربین را رد می‌کند و احتمالا در این موبایل از یک دوربین تک لنز استفاده خواهد شد.
تفاوت دوم که در بدنه‌ی آیفون ۷ به وجود آمده حذف باند‌های آنتن یا همان خطوط بی ریخت، از پشت گوشی‌ست که باعث می‌شود یک طراحی تماما فلزی در عقب گوشی به کار رود. البته باندهای آنتنی که در کناره‌های بالا و پایین گوشی بودند هنوز نیز وجود داشته و حذف نشده اند.
البته منبع نتوانسته تایید کند که آیا پرچم‌دار جدید اپل از مدل قبلی خود باریک‌تر است یا خیر. هرچند کاهش ضحامت باید فوق العاده کم باشد. با این حال نداشتن برآمدگی دوربین عقب احتمالا از طرف کاربران با استقبال رو به رو خواهد شد، مخصوصا برای کسانی که از قاب‌ و پوشش برای گوشی استفاده نمی‌کنند.
منبع: macrumors

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا