اخبار

آیفون ۷ بزرگترین معضل دارندگان آیفون را حل کرد !

با رونمایی از iPhone 7، بسیاری از کاربران از تغییرات فیزیکی ایجاد شده در طراحی این محصول تازه شرکت اپل شگفت زده شده اند، حال آنکه این شرکت با حذف بزرگترین معضل گوشی های آیفون با نام “iPhone home button” تحسین بسیاری را برانگیخته است.
 
تقریبا تمامی کاربران گوشی های آیفون، برای یک بار هم که شده تجربه شنیدن این جمله و یا توصیه را داشته اند:« استفاده مکرر و فشردن دکمه home  در گوشی های آیفون احتمال خراب شدن این دستگاه را افزایش می دهد.» شرکت اپل در طراحی جدید گوشی های آیفون این مشکل را از پیش پای کاربران محصولات اپل برداشته است. این تغییرات که نماد آیفون iPhone home button را به صورت ثابت و جامد درآورده است که به اعتقاد کارشناسان از مشکلات بعدی این گجت جلوگیری می کند.
 
به گفته یکی از طراحان سری جدید گوشی های آیفون، تغییرات فیزیکی در iPhone 7، بیش از پیش مدیون نظرات کاربران بوده است. برای مثال بیشتر کاربران این برند محبوب جهانی، ترس استفاده از دکمه iPhone home را داشته اند که این ترس بیش از پیش باعث عدم استفاده از این دکمه می شده است. طبق تحقیقات انجام شده در سطح جهانی بسیاری از کاربران، بویژه در کشورهای آسیایی از جمله، کره، سنگاپور و چین  عملا از این دکمه استفاده نمی کرده اند، که این نکته حائز اهمیت را حتی در مواجهه با توریست های این کشورها می توان دریافت، که به جای استفاده از iPhone home از روش های جایگزین در کار با آیفون استفاده می کنند.
 
از سال ها قبل روند شکایات کاربران گوشی های آیفون به شرکت اپل آغاز شد. بیشتر این کاربران با مشکلاتی نظیر از کارافتادن زود هنگام iPhone home مواجه بودند که خود برای کاربران و شرکت طراح دردسرساز بوده است. برای مثال در کشورهای نام برده هنگامی که کاربر گوشی آیفون خود را خریداری می کند فروشنده به صورت معمول تذکر استفاده کمتر از این دکمه را به خریدار گوشزد می کند.
 
این اتفاق نه تنها در کشورهای آسیایی حتی در کشور برزیل نیز امری عادی تلقی می شود، که خود دلیلی بر عدم کارایی درست این قطعه در طراحی آیفون است.
 
شرکت اپل با بررسی این شکایات و اعتراضات، در طراحی محصول جدید این شرکت تجدید نظرهایی را اعمال کرده است. یکی از این تغییرات که نقش محسوسی در ارتقا کیفی آیفون داشته، تغغیر کاربری و حالت فیزیکی دکمه iPhone home بوده است. باید در کارکرد با این محصول دید در کارایی این قطعه نیز تغییراتی ایجاد شده است یا خیر.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا