اخبار

عملکرد درخشان اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در بازار

عملکرد درخشان اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در بازار

اچ‌تی‌سی یو ۱۱

اگر شما نیز یکی از طرفداران اچ‌تی‌سی هستید احتمالا مشتاق ادامه دادن این شرکت به تولید تلفن‌های همراه هوشمند خود هستید. بااین‌حال به نظر می‌رسد که تجارت تلفن همراه هوشمند کمپانی اچ‌تی‌سی برای سال‌ها با ضعف بسیار زیادی روبرو بوده است و نام اچ‌تی‌سی دیگر به‌اندازه گذشته برای مخاطبان ارزشمند نیست. با این وجود بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده اچ‌تی‌سی به‌اندازه‌ای که تصور می‌شود در این زمینه ضعیف عمل نکرده است.

چیا لین به‌عنوان رییس کمپانی اچ‌تی‌سی تائید کرد که سرعت فروش تلفن همراه هوشمند اچ‌تی‌سی‌یو ۱۱ بسیار سریع‌تر از دیگر تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار این کمپانی مانند اچ‌تی‌سی ۱۰ و اچ‌تی‌سی وان ام ۹ بوده است؛ به‌عبارت‌دیگر در طول بازه‌های زمانی مشابه فروش، اچ‌تی‌سی توانسته است تعداد دستگاه‌های بیشتری از اچ‌تی‌سی یو ۱۱ را به نسبت دو تلفن همراه یاد شده بفروشد.

این خبر خوبی برای این کمپانی تایوانی است و آمارهای یاد شده نشان می‌دهد که امیدها برای بازگشت این کمپانی به‌روزهای درخشان همچنان باقی است. بسیاری از پرچم‌دارهای اخیر ارائه شده توسط این کمپانی نظرات منفی زیادی را در پی خود داشته‌اند اما مدل اچ‌تی‌سی یو ۱۱ می‌تواند به‌عنوان نقطه‌ای برای شروع مجدد این کمپانی باشد.

تلفن همراه هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در آسیا برای اولین بار در ماه می و در سایر نقاط جهان در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی روانه بازار شد و با مشخصات ویژه خود بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داد. برای مثال ارائه جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه نسخه‌های  ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی رم و نیز حافظه‌های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی از مشخصات بارز این دستگاه هوشمند است. دوربین اصلی این دستگاه نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسل است که برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

بااین‌حال هنوز برای قضاوت درباره تغییری بزرگ در کمپانی اچ‌تی‌سی به‌واسطه این پرچم‌دار هوشمند زود است اما اگر این دستگاه هوشمند نتواند تغییرات لازمه را در این کمپانی ایجاد کند هنوز هم دستگاهی ارزشمند و مقرون‌به‌صرفه برای کاربران است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا