اخبار

آیفون ۸ با تمامی مشکلات به تولید انبوه رسید

شایعات بسیاری در مورد چگونگی و زمان عرضه آیفون ۸ این روزها بسیار زیاد به گوش می رسید. این گوشی قرار بود که در شهریور ماه به طور رسمی رونمایی شودو
البته در این راه مشکلات زیادی بر سر راه آیفون وجود داشت که یکی از آنها مشکلاتی بود که با تامین کنندگان خود مثل تامین کنندگان پنل OLED برای این گوشی به وجود آمده بود و در این بین این تامین کنندگان اظهار داشتند که تنهامی توانند ۴ الی ۵ میلیون نسخه از پنل های نمایش را برای این محصول تولید کنند؛ این در حالی است که اپل برنامه دارد ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه آیفون ۸ تا پایان سال به‌فروش برساند. اگر این موارد صحیح باشد، این کمپانی همانند مشکلات پیش‌آمده در زمان عرضه‌ی AirPod، با مسئله‌ی کمبود آیفون ۸، پس از گذشت چند ماه از ورود آن به بازار مواجه خواهد شد. این در حالی است که برخی حتی پیش‌بینی کرده‌اند، ممکن است اپل عرضه‌ی آیفون ۸ را به سال ۲۰۱۸ موکول کند.
با همه این شایعات و اخبار پیرامون این موضوع امروز توییتی از ONLEAKs درز کرده که نشان می دهد تولید انبوه گوشی آیفون ۸ آغاز شده است.
آیفون ۸ درست در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و اگر همه‌چیز خوب پیش برود، با‌ توجه به پیش بینی اپل، این کمپانی رکورد ۱۲ درصد رشد در سه‌ماهه بعدی را خواهد داشت و برهمین اساس، عرضه‌ی آیفون ۸ با تاخیر انجام نخواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا