اخبار

آیفون ۷ پلاس رز گلد با دوربین دوگانه جلوی لنز دوربین ها ظاهر شد !

چیزی تا برگزاری رویداد ماه سپتامبر اهالی کوپرتینو و معرفی آیفون ۷ (Apple iPhone 7) باقی نمانده است و هنوز هم شاهد لو رفتن تصاویر بیشتری از این محصول جدید اپل هستیم. امروز نیز تصویر جدیدی از آیفون ۷ پلاس رز گلد با دوربین دوگانه در پشت منتشر شد. با اینکه نمی‌توان به راحتی به این تصاویر لو رفته و گزارشات اطمینان کرد، اما به نظر می‌رسد این تصویر جدید حقیقی باشد.

علی رغم شکل و شمایل طبیعی و نسبتا واقعی آیفون ۷ پلاس رز گلد در این تصویر، احتمال تقلبی بودن آن نیز وجود دارد. در هر صورت، این تصویر جدید از گوشی iPhone 7 Plus نیز اکثر شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم را تایید کرده است؛ حذف خطوط آنتن و انتقال آنها به دو بخش بالا و پایینی پنل پشت دستگاه، لوگوی براق اپل و در نهایت دوربین دوگانه در پشت. در پشت این محصول عبارت iPhone دیده می‌شود و هیچ پسوندی را در کنار آن مشاهده نمی‌کنیم؛ شاید به این خاطر که این تصویری از مدل‌های اولیه پرچمدار جدید اپل است. اما در مجموع شکل و شمایل احتمالی آیفون ۷ پلاس رز گلد را می‌توان در این تصویر حقیقی یا شاید تقلبی مشاهده کرد.
 
طبق گزارشات منتشر شده در فضای وب، گوشی iPhone 7 Plus اپل با سه گیگابایت حافظه رم و چیپست اپل A10 عرضه می‌شود؛ به هر حال مکانیزم جدید اهالی کوپرتینو در بخش دوربین و سایر قسمت‌های دیگر به پردازنده قدرتمندی نیاز دارد. هنوز نمی‌دانیم اپل چه برنامه‌هایی را برای دوربین دوگانه این گوشی در نظر گرفته است. تاکنون برخی گوشی‌های اندرویدی با دوربین دوگانه خود، تصاویری با زاویه دید بالا، نور مناسب و عمق تصویر بهتر ارائه کرده‌اند. علاوه بر این، سیستم دوربین دوگانه می‌تواند به فوکوس خودکار و چند باره دستگاه کمک شایانی کند.
 
آیفون 7 پلاس رز گلد
گفته می‌شود اپل می‌خواهد از راهکار جدیدی برای زوم اپتیکال پرچمداران خود بهره گیرد و ممکن است این تکنولوژی را در آیفون ۷ پلاس مشاهده کنیم. با این حال هنوز در این زمینه مطمئن نیستیم. به هر حال کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری رویداد اهالی کوپرتینو و سخنرانی تیم کوک باقی مانده است و به زودی تمامی این ابهامات از بین خواهند رفت. تا آن زمان در صورت انتشار هر گزارش جدیدی پیرامون پرچمداران اپل، حتما آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا