اخبار

آیفون ۸ به موقع معرفی خواهد شد

شایعات بسیار زیادی پیرامون گوشی آیفون ۸ و تاریخ عرضه آن وجود دارد. یکی از بزرگترین این شایعات بر این باور بود که گوشی آیفون ۸ به موقع عرضه نشود و رونمایی از آن به تعویق بیفتد. اما این خبر در شبکه های اجتماعی رد شده و به نظر می رسد که اپل در حال تولید نسخه آزمایشی این گوشی استثنایی است.
جالب اینجاست که بدانیم در جدید ترین موضوع پیرامون آیفون ۸ تاچ آی‌دی با نمایشگر ادغام می‎شود و شرکت اپل موفق شده است در تولید سنسورهای یکپارچه با نمایشگر به موفقیت‎هایی دست پیدا کند. به همین جهت، شاید آیفون ۸ به یک سنسور اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر مجهز شود.
تولید ۲۰۰ واحد از آیفون‎های جدید اپل به‌صورت روزانه، به هیچ عنوان به معنای تولید انبوه آن‌ها ‎نیست. شرکت اپل، آرام آرام تولید آیفون‌های جدید خود را برای عرضه در ماه سپتامبر افزایش می‎دهد و ممکن است تا پیش از تولید انبوه و گسترده آیفون‎های جدید و افزایش تولید روزانه آن‌ها به صدها هزار واحد، موارد زیادی تغییر کند.
با وجود تغییر برنامه های اپل، باز هم امکان تاخیر در رونمایی از آیفون ۸ کم شده و احتمال رونمایی به موقع آن تا ماه آینده وجود خواهد داشت.
برخی از گزارش‌‏های پیشین نیز نشان می‎دهند که عرضه اولیه آیفون ۸ در ماه سپتامبر بسیار محدود خواهد بود. تحلیل‎گران مدعی هستند که با توجه به ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر و هم‏چنین استفاده از نمایشگر اولد در آیفون پرچم‎دار جدید اپل، تولید گسترده آن برای عرضه جهانی آیفون ۸ تا سال ۲۰۱۸ امکان‌‏پذیر نیست.
در رابطه با مواردی که تولید آیفون ۸ را به تأخیر انداخته‌اند، می‎توان گفت کوپرتینویی‎ها در تأمین پنل‎های صفحه‎نمایش اولد برای آیفون پرچم‏‌دار جدید خود با مشکل مواجه هستند. هم‎چنین ادعا می‎شود که بروز مشکلات نرم‎افزاری باعث شده است اپل در رابطه با عرضه آیفون جدید خود در ماه سپتامبر تردید داشته باشد. به این موارد، باید اضافه کرد که برخی از قابلیت‎ها مانند شارژ بی‌سیم و امکان تشخیص چهره، با عرضه اولیه آیفون ۸ در دسترس نخواهند بود و شرکت اپل، آن‌ها را در یک به‌‏روزرسانی برای سیستم‎عامل iOS 11 فعال می‎کند.
باز هم باید بگوییم که شک و تردید ها در مورد این گوشی بسیار زیاد است و هنوز هم هیچ چیز تا اعلام نهایی خود اپل قطعی نیست. قیمت آیفون ۸ طبق گمانه زنی ها حدود ۱۱۰۰ دلار خواهد بود. با موبایلستان در رابطه با اخبار آیفون ۸ در ادامه همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا