اخبار

آیپد پرو ۹٫۷ اینچی با قیمت ۵۹۹ دلار روانه بازار می‌شود

همانطور که می‌دانید انتظار می‌رود که در روز دوشنبه هفته جاری شرکت اپل رویدادی را برگزار کند و در طی آن گوشی‌هوشمند آیفون SE و آیپد پرو ۹٫۷ اینچی را به صورت رسمی معرفی کند. طبق معمول هم شایعات دست از داغ کردن خبرهای پیرامون دو دستگاه فوق نمی‌کشند، اکنون با توجه به گزارشات جدید منتشر شده از سوی ۹to5Mac آیپد پرو جدید با قیمت ۵۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.
البته شایعات گذشته قیمت این دستگاه ۴۹۹ دلار پیش‌بینی کرده بودند و اگر افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری صحیح باشد پس این قیمت برای ظرفیت حافظه است. با این حال اپل به دنبال افزایش قیمت آیپد جدید است و قصد دارد که ویژگی‌های جدیدی را هم برای آن نیز منتشر کند. آنطور که پیدا است آیپد پرو مشخصاتی شبیه به آیپد پرو مینی داشته و شاید پردازنده آن A9X باشد، همچنین دوربین این دستگاه ۸مگاپیکسل بوده و با ظرفیت باتری بیش‌تری عرضه خواهد شد.
مدل پایه این آیپد با ظرفیت حافظه ۳۲ گیگابایتی در بازار حضور پیدا می‌کند اما آیفون جدید ۴ اینچی با ظرفیت حافظه ۱۶ گیگابایتی پای خود را به بازار باز می‌کند. البته به یاد داشته باشید که اگر نسخه کامل و حرفه‌ای آیپد پرو را می‌خواهید باید مبلغ ۹۹ دلار برای Apple Pencil و ۱۶۹ دلار برای صفحه کلید‌هوشمند پرداخت کنید و نسخه نهایی شاید برای شما ۹۰۰ دلار خرج بردارد.
رویداد ۲۱ مارس اپل بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود چراکه علاوه بر آیپد پرو ۹٫۷ اینچی آیفون SE با صفحه نمایش ۴ اینچی معرفی می‌شود که ظاهری تقریبا شبیه به آیفون ۵ اس را نیز دارد. به هر حال باید برای تا روز دوشنبه برای مشخصات نهایی و ویژگی‌های این دو محصول صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا