اخبار

احتمال فروش توییتر به گوگل یا سیلزفورس در آینده نزدیک

بر اساس شایعات منتشر شده از سوی بعضی منابع نامشخص، احتمال فروش توییتر در آینده نزدیک وجود خواهد داشت. از طرفی هم اکنون علاقه‌مندان به خرید این شبکه اجتماعی نسبتا ناموفق نیز مشخص شده‌اند. در حقیقت احتمال دارد در آینده شرکت های گوگل یا سیلزفورس (Salesforce) توییتر را خریداری کنند. هر چند در این میان شانس دیگر شرکت ها نیز به جهت کسب امتیاز این شبکه اجتماعی کم نیست. در هر صورت احتمالا به زودی شاهد ارائه پیشنهادات رسمی این شرکت ها به جهت خریداری توییتر خواهیم بود. 
بر کسی پنهان نیست که اخیرا شبکه اجتماعی توییتر عملکرد بسیار ضعیفی را از خود نشان داده است. علاوه بر آن شرکت گوگل نیز طی فعالیت هایی که به منظور ایجاد شبکه اجتماعی موثر داشته است، هنوز نتوانسته به رقیبی جدی برای شبکه های اجتماعی محبوبی مثل فیسبوک تبدیل شود. بنابراین با خریداری توییتر، گوگل می‌توانید تا حدی به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کند. علاوه بر آن فروش توییتر شانس بسیار خوبی برای گوگل است تا بتواند آخرین شانس خود را به منظور رقابت جدی در شبکه های اجتماعی امتحان کند.
علاوه بر آن بر اساس موارد منتشر شده از سوی این منبع ناشناس، شرکت توییتر و مقامات آن نیز به جهت انجام این معامله بسیار مشتاق است. هر چند منبع مذکور در ادامه این طور اضافه می‌کند که ممکن است به زودی شاهد انجام این معامله و ملحق شده توییتر به گوگل نباشیم. حتی امکان دارد این موضوع هیچ گاه عملی نشود و در واقع هیچ تضمینی در این زمینه وجود نخواهد داشت. اما در صورت اجرایی شدن آن، مطمئنا قبل از پایان یافتن سال ۲۰۱۶ شاهد فروش توییتر به گوگل خواهیم بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا