اخبار تکنولوژی

گوشی XiaoXian 50 5G زد تی ای از راه رسید

زد تی ای از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند. اکنون گوشی XiaoXian 50 5G این برند معرفی شد، یک مدل اقتصادی و جذاب.

گوشی XiaoXian 50 5G دارای مشخصات چشمگیر نیست و از طراحی مطلوبی برخوردار است. از جمله اینکه یک نمایشگر ناچ ۶.۵ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی تعبیه شد. نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز با پوشش ۸۳ درصدی طیف رنگی NTSC نیز برای آن تدارک دیده شده است.

در سوی دیگر باید به پردازنده Purple Light Exhibition Sharp T760 5G هشت هسته‌ای اشاره کرد که چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی دارد. همچنین باید به تراشه گرافیکی Mail G57 هم بپردازیم که در نوع خود عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد.

محصول زد تی ای اقتصادی بوده و ویژگی‌های بزرگ شاید ارائه ندهد اما در نوع خود برجسته است. در بنچمارک انتوتو این محصول توانست امتیاز ۴۰۰ هزار را کسب کند که نسبت رقبا توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این چیپ قدرتی در سطح کایرین ۸۱۰ هوآوی دارد و یک میان رده به حساب می‌آید.

زد تی ای محصول جدید خود یعنی  گوشی XiaoXian 50 5G را با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌کند. سیستم عامل آن اندروید ۱۳ مبتنی بر MyOS 13 است، یک رابط کاربری اختصاصی محصولات زد تی ای. در دیگر مشخصات باید به بخش دوربین هیجان انگیز اشاره کرد که شامل حسگر ۵ مگاپیکسلی سلفی و یک حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی XiaoXian 50 5G از راه رسید

باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و سرعت شارژ ۵ واتی دارد. بنابراین نباید انتظار عمرباتری طولانی و سرعت شارژ قابل توجه داشت. باتوجه به اینکه زد تی ای مشخصات ساده را برای این مدل تدارک دید. این گوشی از هر دو حالت دوگانه SA/NSA 5G برای اتصال سریع‌تر پشتیبانی می‌کند. به غیر از قابلیت‌های ۵G، این مدل  از دو سیم کارت، آماده به کار دوگانه و Wi-Fi دو بانده پشتیبانی نیز دارد.

XiaoXian 50 همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و دارای موتور عملکرد ZTE Lingxi بوده که نویدبخش پایداری سیستم برای ۴۸ ماه است. این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم مجازی را دربرمی‌گیرد تا بتواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. ناگفته نماند که برای افراد مسن، این گوشی دارای ده ویژگی سفارشی، از جمله آیکون‌های بزرگ، فونت‌های بزرگ، حجم بالا و سایر عملکردها مانند کنترل از راه دور برنامه WeChat Mini، امنیت برنامه، ضد کلاهبرداری و غیره است.

زد تی ای سعی داشته یک محصول کارآمد را به مخاطب خود ارائه دهد. این مدل جدید نیز برای بازار چین تدارک دیده شده و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه آن در سایر بازارها باشیم. کمپانی چینی همیشه سعی داشته نیاز مخاطب خود را برآورده سازد. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری توسط ZTE معرفی و در بازار عرضه شود.

در سوی دیگر این مدل دارای سیستم عامل بروز و حسگر اثرانگشت جانبی هم است. برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت ZTE مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا