اخبار

احتمال معرفی نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت ۱۰

زمانی که کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد، هم‌زمان با آن نسخه کوچک آن را که گلکسی S10e نام داشت را نیز معرفی کرد. از این‌رو یکسری شایعات در زمینه معرفی نسخه کوچک‌تر گوشی گلکسی نوت ۱۰ نیز در بین کاربران و در فضای اینترنت ردو‌بدل شد. به‌گونه‌ای که اکنون خیلی از کاربران منتظر هستند تا کمپانی سامسونگ نسخه کوچک‌تر گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ را معرفی کند و در سال میلادی جاری آن را روانه بازار کند. اما این احتمالات و شایعات تا چه میزان صحت دارد؟

اصولا کمپانی سامسونگ و سایر کمپانی‌های ابرقدرت در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند علاقه زیادی به استفاده از صفحه نمایش‌های بزرگ در گوشی‌های هوشمند خود دارند به‌ویژه اگر قرار باشد گوشی هوشمندی که تولید می‌کنند جزء پرچم‌داران محصولات آن‌ها باشد. البته کاربران تلفن‌های همراه هوشمند نیز علاقه وافری به صفحه نمایش‌های بزرگ دارند چراکه از دیدن محتویات تصویری در صفحه نمایش بزرگ لذت می‌برند. از این‌رو است که کمپانی‌های تولیدکننده موبایل به‌ویژه کمپانی سامسونگ روز به روز به طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر بیشتر روی می‌آورند.

از آن‌جایی که کمپانی سامسونگ قبلا نیز تجربه عرضه نسخه کوچک‌تر یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را داشته است این احتمال وجود دارد که این بار هم نسخه کوچک گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ را طراحی و تولید کند. علاوه‌بر این، احتمال زیاد طراحی و ساخت صفحه نمایش ۶.۴ اینچی برای نسخه کوچکتر گوشی هوشمند نوت ۱۰ وجود دارد که تنها ۰.۳ اینچ از اندازه صفحه نمایش خود گوشی هوشمند گلکسی نوت ۱۰ کوچکتر است.

از طرفی اخباری از داخل خود کمپانی سامسونگ فاش شده است که نشان‌دهنده درست‌بودن این احتمالات و اخبار است. براساس این اخبار قیمت نسخه کوچکتر گوشی گلکسی نوت ۱۰ مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. البته اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا