اخبار

ارائه بیمه آسماری SOS با همکاری همراه اول

در راستای طرح «همراه ملت»، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی انفرادی با همکاری همراه اول، جیرینگ، بیمه آسماری SOS و بیمه ملت امکان پذیر شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که پیش از این با امضای تفاهم نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از طرح «همراه ملت» رونمایی کرده بود، در همین راستا، خدمات بیمه تکمیلی به مشترکین خود ارائه می کند.
مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۷۰۷*، درخواست ثبت نام خود را ارسال کنند تا پس از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه به مدت یک سال از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
ارائه بیمه آسماری SOS با همکاری همراه اول
بعد از ثبت نام متقاضیان، به مشترکینی که ثبت نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید این بیمه نامه ارسال می شود. مشترکین از زمان دریافت لینک به مدت ۷ روز زمان دارند تا نسبت به خرید محصول اقدام کنند.
این بیمه نامه برای اولین بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی نامه الکترونیک و فرآیند های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای خریدار ارسال می شود.
بعلت اینکه برای اولین بار در کشور بیمه درمان تکمیلی به مشترکین همراه اول ارائه می شود، در این مرحله تعداد ۱۰۰ هزار نفر امکان دریافت آن را دارند. لازم به ذکر است حداکثر سن مجاز به خرید ۴۰ سال بوده و هیچگونه نیازی به انجام آزمایشات پزشکی و برای صدور این بیمه نیست.
لازم به توضیح است ایده این محصول که از طریق بخش نوآوری همراه اول شکل گرفته است، با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری SOS  و بیمه همراه پیاده سازی و اجرا می شود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا