اخبار

ارزان ترین لپ تاپ دل با قیمت ۱۹۹ دلار

به طور کلی، نمایشگاه  CES مکان مناسبی برای کمپانی های فناوری است تا آخرین محصولات خود را معرفی کنند. از جمله این محصولات باید به تلویزیون های بزرگ با رزولوشن بالا، باریکترین و سبک‌ترین لپ تاپ ها، خودور های بدون راننده اشاره کرد. اما امسال به نظر می‌رسد که تولید کنندگان رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته اند. به طوری که ۱۲ ماه پس از معرفی لپتاپ XPS 13 در نمایشگاه CES، کمپانی دل باز هم در این نمایشگاه حضور پیدا کرده، در صورتی که محصولی پایین رده به همراه دارد. محصول جدید دل Inspiron 11 سری ۳۰۰۰ است که با عنوان ارزان‌ترین لپ تاپ این کمپانی معرفی شده. با گجت نیوز همراه باشید تا به مشخصات این دستگاه بپردازیم.
جدیدترین لپ تاپ دل مشخصاتی نسبتا پایین دارد. این لپتاپ ۱۱.۶ اینچی، همانطور که می‌توان تصور کرد پردازنده‌ی سلرون و اینتل پنتیوم را در خود جایی داده و با ۴ گیگابایت یا ۲ گیگابایت حافظه رم  در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش لپتاپ ۱۱.۶ اینچی دل، رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۸۶ پیکسل دارد. از تجربه‌ی کاربری با این دستگاه باید گفت که اثر انگشت زیادی روی سطح براق آن بر جای خواهد ماند اما به نظر محکم می‌رسد. در هر صورت، این کیفیت با قیمت ۱۹۹ دلاری که  در نظر گرفته شده مناسب و معقول به نظر می‌رسد.
در این رنج قیمت چندین رقبای دیگر وجود دارد. از جمله رقبای این دستگاه باید به اچ‌پی Stream 11 اشاره نمود. که اکثر ویژگی هایش با محصول دل متشابه اند و با بدنه‌ی پلاستیکی اش در رنگ های مختلفی عرضه می‌شود. در حالی که برخی از لپ تاپ های اقتصادی تنها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارند، لپتاپ جدید Inspiron 11 در دونسخه ‌ی متفاوت با ۱۲۸ گیگابایت و ۵۰۰ گیگابایت SSD قابل انتخاب است.
 

Dell Inspiron 11 3000Dell Inspiron 11 3000 (4)Dell Inspiron 11 3000 (1)Dell Inspiron 11 3000 (3)Dell Inspiron 11 3000 (5)Dell Inspiron 11 3000 (6)

منبع: engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا