اخبار

از کریس دی برگ تا شهرزاد، آوایی دلنشین به مخاطب خود هدیه کنید!

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که با دوستی تماس گرفته و با شنیدن آهنگی زیبا، از اینکه گوشی را جواب نمی دهد نه تنها ناراحت نشوید، بلکه لذت هم می برید!
بحث آوای انتظار، موضوع جدیدی نیست. سال ها است اپراتورهای تلفن همراه برای احترام گذاشتن به سلیقه های مختلف، سرویسی را به نام «آوای انتظار» ارائه داده اند. در صورتی که سرویس آوای انتظار خود را فعال کنید، کسی که با شما تماس می گیرد به هنگام انتظار به جای بوق معمولی، آهنگ انتخابی شما را می شنود. سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی ندارد و با هر نوع گوشی می توان از این سرویس استفاده کرد.
شما می توانید سه عمل فعال سازی، تغییر آهنگ، و غیرفعال سازی سرویس آوای انتظار را با ارسال کد آوای مورد نظر به شماره ۸۹۸۹ و یا شماره گیری #۲۲*۱۰* آهنگ مورد نظر خود را به قیمت ۳۰۰ تومان برای مدت یک ماه فعال کنید. اگر هم از آهنگ مورد نظر خسته شدید، تعویض آهنگ رایگان است. نکته مهم این است که چطور آهنگ مورد نظر را پیدا کنیم؟ شما می توانید با مراجعه به پورتال آوای انتظار rbt.mci.ir آهنگ مورد علاقه خود را از بین بیش از ۴۹ هزار آوای انتظار بشنوید و انتخاب کنید. برای آنکه بتوانید آوای انتظار مطابق سلیقه خود را به راحتی پیدا و انتخاب کنید، همراه اول آواها را در دسته های پاپ، کلاسیک، سنتی، مذهبی، بی کلام،  مناسبتی، کودکانه، موسیقی فیلم، محلی، بین المللی، فکاهی، شعر و سخن، ورزشی و ویژه همراه اول گروه بندی کرده است.
271f6813-2973-43ab-98c0-b3e2a7b1ff87
در این بین موسیقی فیلم ها و سریال ها جایگاه خاصی دارد، مثلا این روزها که تب سریال شهرزاد بالا گرفته، موسیقی این سریال به عنوان یکی از پرطرفدارترین آواهای انتظار در بین آهنگ های برتر دیده می شود. برای فعال سازی آوای انتظار «کجایی» این سریال، می توانید کد ۸۲۰۰۳ و یا ۸۲۰۰۴ را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید.
اگر از آوای انتظاری خوشتان آمد و نتوانستید اسم و یا کد آن را پیدا کنید، می توانید شماره فرد مورد نظر را به ۳۰۵۱ پیامک کنید تا با صرف هزینه ۱۰۰ تومان، کد آوای انتظار او برایتان ارسال شود.
در بین آواهای انتظار، موسیقی هایی به چشم می خورد که همیشه در بین پرطرفدارها بوده اند. موسیقی فیلم قصه های مجید، از سرزمین های شمالی، بابالنگ دراز، از کرخه تا راین، پاپیون، «چرا رفتی» همایون شجریان، موسیقی های بی کلام یانی و کلایدرمن، فیلم های کلاسیک و قدیمی، ترانه های کریس دی برگ و شعرخوانی با صدای خسرو شکیبایی، از آواهایی هستند که تاکنون طرفداران زیادی داشته اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا