اخبار

از گلکسی X تاشوی سامسونگ چه خبر؟

گلکسی X

اخیراً در رابطه با برنامه‌های احتمالی مایکروسافت برای ارائه تبلت های تاشو به بازار اطلاعاتی را به دست دادیم که تمامی این اطلاعات به دلیل افشای تصاویری از طرح ثبت اختراع این کمپانی بود. بااین‌حال اطلاعات مایکروسافت در رابطه با این استراتژی هنوز به‌روز نشده است.
بااین‌وجود هم‌اکنون اخباری در رابطه با اولین تلفن همراه هوشمند تاشوی بازار که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرصه خواهد شد در دست داریم. این تلفن همراه هوشمند که متعلق به شرکت سامسونگ بوده و در سری گلکسی ها قرار دارد با نام گلکسی X شناخته می‌شود که می‌تواند برای اولین بار دستگاه‌هایی را با صفحه‌نمایش تاشو به کاربران تلفن‌های همراه هوشمند عرضه کند.
بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سامسونگ از حدود ۷ سال قبل بر روی فناوری‌های صفحه‌نمایش تاشو کارکرده است و حالا در سال ۲۰۱۸ میلادی ممکن است بالاخره نتیجه تلاش‌های خود را در قالب تلفن همراه هوشمند خارق‌العاده‌ای به جهانیان عرضه کند. هم‌اکنون، شایعات در این رابطه اظهار کرده‌اند که تلفن همراه هوشمند تاشوی سامسونگ به‌احتمال بسیار قوی با شماره محصول Samsung SM-G888N0 شناخته می‌شود که هم‌اکنون در فهرست بندی وب‌سایت رسمی سامسونگ برای سال جاری واقع‌شده است.
علاوه بر این برخی از ثبت اختراعات رونمایی شده از کمپانی سامسونگ نشان‌دهنده این است که ایده اخیر سامسونگ در رابطه با نحوه کار این تلفن همراه هوشمند تاشو چگونه خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر مربوطه مشخص‌شده است، تلفن همراه هوشمند یادشده می‌تواند به‌صورت کامل تاشده و مانند یک خیمه بر روی صفحه موردنظر کاربر قرار بگیرد. البته نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که بسیاری امیدوار بودند که تلفن همراه گلکسی X را در کنفرانس CES سال میلادی جاری مشاهده کنند که متأسفانه چنین نشد.
به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که سامسونگ برای این تلفن همراه هوشمند انقلابی چه برنامه‌هایی دارد و زمان رونمایی از این دستگاه چه تاریخی است. البته تمامی این‌ها به شرطی است که سامسونگ به‌صورت کلی بتواند چنین دستگاهی را ایجاد کرده و گلکسی X را به مرحله تولید انبوه برساند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا