اخبار

از ۸ بهمن ماه برای استفاده از iTunes Radio اپل باید هزینه‌ اشتراک بپردازید

اپل به تازگی با ارسال ایمیلی به کاربران iTunes Radio اطلاع داده است که این سرویس کاپرتینویی‌ها از تاریخ ۸ بهمن ماه مصادف با ۲۸ ژانویه از حالت رایگان درآمده و مختص کاربرانی خواهد بود که مبلغ اشتراک سرویس اپل موزیک را پرداخت کرده باشند.
اپل از طریق ایمیلی به کاربران سرویس iTunes Radio اطلاع داده است که این سرویس از ۸ بهمن ماه به صورت پولی خواهد بود. البته همچنان ایستگاه Beats 1 به صورت رایگان باقی خواهد ماند. اگر علاقمند به گوش دادن به باقی ایستگاه‌ها باشید باید به صورت ماهانه مبلغی معادل ۱۰ دلار را به عنوان هزینه‌ی اشتراک برای اپل موزیک پرداخت کنید.
iTunes Radio به همراه تغییرات زیاد در iOS 7 معرفی شد و گوش دادن به آن رایگان بود. البته اپل هزینه‌های این سرویس خود را از طریق تبلیغات تامین می‌کرد. با معرفی سرویس موسیقی اپل، iTunes Radio نیز به سمت این سرویس سوق پیدا کرد و در نهایت حالا این شرکت سعی دارد تا با ادغام کردن این دو سرویس کاربران رادیویی خود را نیز به سمت اپل موزیک بکشاند.
با این تصمیم اپل به صورت جدی برای رقابت با اسپاتیفای آماده می‌شود تا سعی کند کاربران را به سمت اپل موزیک کشانده و از سرویس باسابقه‌ی اسپاتیفای پیشی بگیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا