اخبار

استراتژی موبایل‌ ال‌جی برای جلب اعتماد مشتریان و بهبود فناوری‌های اصلی گوشی

گوشی‌های پریمیوم و ممتازی مثل LG V30S ThinQ  آمده‌اند تا به سری موبایل‌های ال‌جی جان تازه‌ای ببخشند

 
رئیس جدید واحد موبایل ال‌جی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در مورد اهمیت برطرف کردن نیازهای واقعی مشتریان به‌وسیله جلب اعتماد به برند ال‌جی و بهبود فناوری های اصلی گوشی صحبت کرد. به گفته Hwang Jeong-hwan، رئیس بخش ارتباطات موبایل ال‌جی، محصولاتی بسیار پیشرفته‌ مثل LG V30S ThinQ  که براساس محصولات پریمیوم و موفق قبلی ساخته شده‌اند، نقش مهمی در رسیدن به این هدف بازی می‌کنند.
استراتژی موبایل‌ ال‌جی برای جلب اعتماد مشتریان و بهبود فناوری‌های اصلی گوشی
آقای Hwang در ادامه گفت: اکثریت مشتریان گوشی‌های هوشمند به دنبال یک تجربه کاربری عالی هستند که برگرفته از نحوه استفاده آنها از گوشی در مصارف کاری و غیر کاری است. مشتریان ال‌جی می‌خواهند که گوشی‌های ما دارای چهار فناوری کلیدی باشند. فناوری‌هایی که ما به آن ABCD می‌گوییم. یعنی صدا(Audio) ، باتری(Battery) ، دوربین (Camera) و نمایشگر(Display) . ما این ویژگی‌ها را نه تنها در پرچم‌داران جدیدمان بلکه در مدل‌های ارتقا یافته‌ای مثل LG V30S ThinQ نیز در اولویت قرار داده‌ایم.
استفاده از پلتفرمی ثابت شده و مورد تحسین در کنار نرم‌افزاری رو به رشد و طراحی زیبای محصول، باعث می‌شود تا حس مالکیت این گوشی لذت‌بخش‌تر شده و برای مدت طولانی‌تری باقی بماند. ویژگی‌های کاربردی و رنگ‌های منحصربه‌فرد باعث شده تا گوشی‌های ال‌جی در جایگاهی متفاوت از رقبا قرار بگیرد و نظر مشتریان جدیدی را به سمت خود جلب کند. در عین حال کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش مثل عرضه مداوم آپدیت‌های مربوط به هوش مصنوعی، از دیگر دلایل مهمی است که ال‌جی را برای مشتریانی که به دنبال یک گوشی جدید می‌گردند، به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.
کیفیت صدای فوق‌العاده به عنوان یکی از قابلیت‌هایی که در گوشی‌های فوق پیشرفته امروزی نادیده گرفته شده ، از دلایل اصلی انتخاب گوشی‌های ال‌جی است. فناوری پیشرفته Hi-Fi Quad DAC ال‌جی به صورت پیشرفته تر در محصولات آینده همچنان به کار برده خواهد شد. همچنین تلاش برای عرضه پیشرفته ترین فناوری باتری در همکاری با شرکت پیشرو LG Chem در اولویت قرار گرفته است. دوربین‌ گوشی‌های ال‌جی نه تنها در زمینه نوآوری در این صنعت پیشرو هستند بلکه عملکرد آنها برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور بهبود پیدا کرده است. همچنین این دوربین‌ها با وجود هوش مصنوعی، باهوش‌تر شده و زحمت شما را برای گرفتن یک عکس عالی بسیار کمتر می‌کنند. به علاوه ال‌جی به عنوان برترین شرکت در زمینه فناوری‌های مربوط به صفحه نمایش چه در LCD و چه OLED، سرمایه‌گذاری زیادی برای تحقیق و توسعه نمایشگرهای گوشی انجام داده است.
بازار گوشی‌های هوشمند در یک دهه گذشته بسیار متحول شده است و چالش حال حاضر مشخص کردن راه پیشرفت در دهه آینده است. شرکت‌های کمی با این میزان تجربه، دانش و گستردگی محصولات مثل ال‌جی وجود دارند. با وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی، ما تمام تلاش خود را برای تقویت کردن بخش موبایل انجام خواهیم داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا