اخبار

اسمارتفون تاشو گوگل تحول یافته تر از آن چیزیست که فکرش را بکنید

شرکت سامسونگ با تولید گوشی های تاشو قدرت خلاقیت رقبای خود را تحریک کرده و بسیاری از شرکت های مطرح دوست دارند که به عرصه نیز وارد شوند و شانس خود را برای فروش بیشتر گوشی‌های تولیدی خود امتحان کنند. یکی از مقام های بلندپایه گوگل به وب سایت CNET اعلام کرده که شرکت گوگل در جدیدترین طرح خود دوست دارد که در زمینه گوشی های تاشو پیشتاز باشد ولی این طرح را تازه شروع کرده و این چنین گوشی هایی در مدت زمان بلندی به بازار عرضه خواهند شد.

ورود گوگل به عرصه گوشی های تاشو چندان دور از انتظار نیست بخاطر این که این شرکت از خیلی وقت پیش اعلام کرده بود که قصد دارد در نمایشگرهای تاشو سیستم اندروید را به کار بگیرد و به طور یقین مهندسان سخت افزاری گوگل این طرح را از خیلی جهات بررسی می کنند. تاریخچه طراحی و تولید گوشی های تاشو به چند سال قبل بر می گردد و حالا شرکت های مختلفی بر سر طراحی و تولید گوشی های هوشمند با هم رقابت تنگاتنگی را شروع کرده اند. حالا که عرضه و معرفی گوشی تاشوی سامسونگ به تاخیر افتاده غول مطرح چینی در زمینه تولید گوشی، هواوی پا به میدان گذاشته و دوست دارد که در این عرصه نیز قدرت خود را به رخ دیگران بکشد و پیشتاز این عرصه شود.

شرکت شیائومی نیز دست به کار شده و گوشی تاشوی خود را نسبت به رقبای خود، ارزان تر به فروش می رساند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. این تکنولوژی موجب تحولاتی در زمینه گوشی های همراه شده و حتی باعث خواهد شد تا کیفیت گوشی ها نیز نسبت به گذشته بهتر شود، ولی در این میان استقبال کاربران از این گوشی ها چیزی است که شرکت ها بدان توجه می کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کرده و محصولات خود را بیشتر به فروش برسانند.

همیشه تغییر و تحول باعث می شود تا سلیقه کاربران نیز تغییر کند و بنابراین همیشه دنیای موبایل در حال تغییر و تحول است تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب خود کند. شرکت های مطرح تولیدکننده موبایل با نوآوری های جدید خود، کاربران خود را شگفت زده می کنند.

شرکت اپل نیز تصمیم گرفته که به عرصه تولید گوشی های هوشمند وارد می شود تا بتواند نظر مشتریان و کاربران خود جلب کند. البته این طرح ها کانسپت بوده و تغییرات زیادی در آن ها اعمال خواهد شد تا نهایی شده و به مرحله تولید نهایی و انبوه برسد.

مهندسان با مشتریانی که این گوشی های کانسپت را خریداری می کنند در تعامل هستند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و برطرف کنند. البته مهندسان با تست های مختلف نیز سعی می کنند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و خیلی سریع نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند تا محصول نهایی بدون اشکال باشد و کاربران به هنگام استفاده از آن راضی بوده و سایر کاربران را نیز به استفاده از این گوشی ها ترغیب کنند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا