اخبار

اسمارت واچ ماتریکس شارژ خود را از گرمای بدن تامین می کند

بی شک بزرگترین کاستی تمامی اسمارت واچ ها عمر محدود باتری های آن است.حتی قویترین اسمارت واچ های ورزشی و دستگاه های قابل حمل ضد آب lهمگی آنقدر برای از دست باز کردن،,وصل کردن آن به شارژر مگنتیک و صبر کردن برای شارژ شدن سخت هستند که فکر کردن به شارژ کردن مجدد آن ها هم،کاربران را آزار می دهد.
اما کلاس جدیدی از اسمارت واچ ماتریکس این مشکل را با راه کاری ساده یک بار برای همیشه حل کرده است.این اولین دستگاهی است که از  سیستم طبیعی بدن به عنوان شارژر استفاده می کند.
مدیر شرکت گفت:ای دستگاه گرمای بدن را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.اسمارت واچ ماتریکس از گرمای حاصل از بدن شما برای راه اندازی خود استفاده میکند.
کمی این امر سخت هضم است اما در این باره ماتریکس بیشتر توضیح میدهد که اسمارت واچ ماتریکس از سیستمی به عنوان Seebeck افکت استفاده می کند.همان موردی که وویجر ناسا و مارس روور کروسیتی از آن استفاده کرده اند.یک دستگاه تمایز دما بین داخل و بیرون بدن .این دستگاه به یک تقویت گر ولتاژ اضافه می شود و روی این ساعت هوشمند قرار میگیرد.
این ساعت طراحی بسیار زیبا اسپورت مانند دارد به همراه یک دکمه برای اجرای برنامه های روی این اسمارت واچ.یک صفحه شمار گیری روی صفحه این ساعت نیز قرار گرفته است.
عکس این ساعت را در زیر مشاهده نمایید.
اسمارت واچ ماتریکس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا