اخبار

اسنپ چت لنزهای جدید مختص آیفون X را رونمایی کرد

اسنپ چت لنزهای جدید مختص آیفون X را رونمایی کرد

بالاخره نرم‌افزار اسنپ چت لنزهای واقعیت افزوده مختص آیفون X را برای کاربران این تلفن همراه هوشمند عرضه کرد. لازم به ذکر است که این سری از لنزها در واقع آن‌هایی بودند که در طی رونمایی از آیفون X در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به‌صورت پیش‌نمایش نشان داده شدند.
به‌صورت کلی سه لنز واقعیت افزوده ازاین‌دست وجود دارد که در تصاویر جدید مربوط به اسنپ چت موجود هستند. این لنزها ها تنها در آیفون X در دسترس هستند که با فناوری دوربین TrueDepth این تلفن همراه هوشمند کار می‌کنند. این لنزهای مختص آیفون X در مقایسه با لنزهای استاندارد درون اسنپ چت از دوربین پیشرفته جلویی دستگاه استفاده کرده و با بهره‌گیری از نقاط داده متفاوت می‌توانند فیلترهای مختلف را به‌گونه‌ای بر روی صورت فرد جای دهند که با حالات چهره کاربر بسیار منطبق گردد. این فیلترها همچنین به نور اطراف کاربران نیز واکنش نشان می‌دهند و می‌توانند افکت‌های سایه‌روشن را دقیقا بر اساس پرداخت نوری محیط اطراف خود بر روی این لنزها مشاهده کنید. هم‌چنین این قابلیت می‌تواند تصویر پس‌زمینه شمارا به‌صورت اتوماتیک تیره کند و به‌این‌ترتیب حالت فانتزی تری را به چهره کاربر القا کند.
 


مطالب مرتبط:

 


این لنزهای واقعیت افزوده جدید پیشرفت مسلمی نسبت به نسخه اصلی هستند که البته تمامی این‌ها با فناوری TrueDepth به‌کاررفته در دوربین آیفون X محقق شده‌اند. با این حال عجیب است که چرا اسنپ چت عرضه این لنزها را تا ۷ ماه بعد از عرضه آیفون X به تعویق انداخت و چرا در حال حاضر تنها سه لنز در دسترس کاربران است. اسنپ چت می‌بایست برای حفظ کاربران خود و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به نرم‌افزارهای مشابه نظیر اینستاگرام سعی خود را دراین‌باره بیشتر کرده و باعرضه قابلیت‌های جدیدتر و متنوع‌تر نه‌تنها کاربران خود را به ماندن تشویق کند، بلکه مخاطبان جدیدتری را نیز برای خود تضمین کند. بااین‌وجود باید دید که سیاست اسنپ چت در این رابطه تا چه حد موفق خواهد بود و چه میزان از کاربران از استفاده از این نرم‌افزار رضایت خواهند داشت.


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا