اخبار

اضافه شدن قابلیت های تازه به نمایشگر همیشه روشن گلکسی اس ۷ با آپدیت جدید

بعد از ماجراهای پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ و با توجه به تمایل بسیاری از خریداران این فبلت برای تعویض دستگاه خود با پرچمداران گلکسی اس ۷، به نظر می‌رسد در شرایط فعلی باید سامسونگ توجه بیشتری به این دو گوشی داشته باشد. گفته می‌شود بروزرسانی جدیدی برای گوشی‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منتشر شده که بعد از دریافت این آپدیت ۸ مگابایتی، قابلیت‌های جدید به نمایشگر همیشه روشن دستگاه شما اضافه می‌شود.
اپلیکیشن تقویم با طراحی جدید جایگزین نسخه‌ی قبلی شده و اطلاعات دقیق مربوط به موسیقی در حال پخش در اپلیکیشن موزیک نیز نمایش داده می‌شود. ضمن اینکه این بروزرسانی، تغییراتی را در نحوه نمایش ساعت در بخش Always On Display به وجود آورده که امکان سفارشی‌سازی بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین امکان اضافه کردن امضا با رنگ و فونت دلخواه شما روی نمایشگر وجود دارد و اگر از کاور S-View یا Keyboard استفاده می‌کنید، نمایشگر همیشه روشن روی هر دو ظاهر می‌شود.
اگر نگران هستید که نمایشگر همیشه روشن باعث کاهش شارژدهی باتری شما می‌شود، باید بگوییم با بروزرسانی جدید در مجموع برای هر یک ساعت ۱ درصد مصرف باتری کمتر شده است. البته سامسونگ به این موضوع نیز اشاره کرده است که میزان مصرف باتری بسته به محتوا و نوع کاربری شما کاملا متغیر است.
در ادامه اسکرین‌شات‌هایی از این بروزرسانی را می‌بینید:
 

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا