اخبار

اطلاعاتی از گوشی آکسون ۷ مکس ZTE درز کرد؛ نمایشگر ۶ اینچی، دوربین دوگانه و اندروید نوقا

کمپانی ZTE سال گذشته گوشی‌ هوشمند آکسون را در سه مدل عرضه کرد. مدل اول ZTE Axon، نام داشت و مدل دوم و سوم نیز به ترتیب Axon Mini و Axon Max بودند. ظاهرا امسال نیز همین شیوه تکرار خواهد شد. شرکت یاد شده مدتی قبل گوشی‌ هوشمند آکسون ۷ و آکسون ۷ مینی را معرفی کرده و تصاویر جدیدی در دسترس قرار گرفته که گفته می‌شود مربوط به گوشی‌ هوشمند زد‌تی‌ای اکسون ۷ مکس هستند. این مدل همانطور که از نامش پیداست، مجهز به یک نمایشگر بزرگ است.
آکسون مکس سال گذشته، از نمایشگری به ابعاد ۶ اینچ بهره می‌برد و کمپانی زد‌تی‌ای تصمیم گرفته تا از صفحه‌نمایشی مشابه مدل قبلی، برای مدل امسال نیز بهره ببرد. اما بزرگ‌ترین برزورسانی مدل امسال را می‌توان استفاده از دوربین دوگانه در پشت آن دانست. آکسون ۷ مکس مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود که در سمت چپ آن فلش ال‌ای‌دی و در سمت راست آن نیز سنسور لیزر تعبیه شده‌ است. جزئیات این دوربین‌ها هنوز مشخص نیست و به همین دلیل باید کمی بیشتر صبر کنیم تا اطلاعات جدیدی در این مورد منتشر شود. در پایین دوربین دوگانه‌ی گوشی‌هوشمند یاد شده نیز یک سنسور اثرانگشت جای گرفته که با توجه به سایز بزرگ دستگاه بهتر بود کمی پایین‌تر قرار می‌گرفت یا حتی زد‌تی‌ای می‌توانست این سنسور را در پنل جلویی بکار گیرد.
پردازنده‌ی گوشی‌ هوشمند Axon 7 Max اسنپدراگون ۶۲۵ خواهد بود و در یکی از تصاویر لو رفته از این محصول مشخص شده که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی یاد شده همچنین سیستم‌عامل اندروید ۷ نوقا را اجرا خواهد کرد که البته مثل همیشه رابط کاربری انحصاری ZTE موسوم به MiFavor UI 4.0 نیز روی آن قرار داده می‌شود.
در مورد ظرفیت باتری گوشی‌ هوشمند مورد بحث هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما باید اشاره کنیم که مدل سال گذشته‌ی این محصول مجهز به باتری ۴۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی بود و از فناوری شارژ سریع ۲.۰ نیز پشتیبانی می‌کرد. ممکن است مدل امسال این دستگاه نیز دارای باتری مشابهی با باتری نسل قبلی خود باشد و در عوض از شارژ سریع نسخه‌ی ۳.۰ پشتیبانی کند.
طراحی بکار گرفته شده برای خطوط آنتن آکسون ۷ مکس همانند دو مدل دیگر این محصول است. افزون بر آنچه گفته شد باید اشاره کنیم که بلندگوی در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ هوشمند خیلی شکیل نیست و احتمالا از نوع استریو نیز نخواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.
 

 
 
منبعgizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا