اخبار

اطلاعاتی جدید از آیپد ایر ۳ : فلش LED دوربین و ۴ اسپیکر در بالا و پایین دستگاه

وبلاگ فرانسوی Nowhereelse امروز اطلاعات جدیدی از تبلت آیپد ایر ۳ اپل منتشر کرده است.بر اساس این اطلاعات ، آیپد ایر ۳ ( iPad Air 3 ) تغییراتی کوچک اما مهم نسبت به نسل قبلی خود داشته که از مهترین آنها می توان به استفاده از ۴ اسپیکر و اضافه شدن فلش LED به دوربین اصلی این محصول اشاره کرد.ویژگی که تاکنون در هیچیک از آیپد های اپل شاهد آن نبوده ایم.
بسیاری از کاربران آیپد، عکس‌های خود را با این تبلت می‌گیرند و آیپد ایر ۳ با داشتن فلاش ال‌ای‌دی می‌تواند باعث شود تا همین کاربران به سراغ این تبلت بیایند. علاوه‌براین، همین مسئله می‌تواند نشان دهد که اپل به تازگی توجه ویژه‌ای را به دوبین‌های آیپد خود داشته و سعی دارد در این زمینه نیز تبلت خود را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کند. متاسفانه در خبرهای منتشر شده خبری از نسخه‌ی جدید آیپد ایر ۲ و بهبود دوربین ۸ مگاپیکسلی آن دیده نمی‌شود.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به آیپد ایر ۳ اضافه خواهد شد، وجود ۴ اسپیکر در این تبلت خواهد بود. اپل به تازگی در آیپد ایر پرو ۴ اسپیکر قرار داده و حالا قصد دارد در نسل جدید آیپد ایر نیز تعداد اسپیکرهای خود را از ۲ به ۴ افزایش دهد. معمولا یکی از کاربردهای آیپد ایر اپل تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی است؛ حال اپل با اضافه کردن ۲ اسپیکر بیشتر نسبت به آیپد ایر ۲ می‌تواند به فیلم‌دوستان این نوید را بدهد که در تبلت بعدی شاهد کیفیت صدای بهتر  باشیم. احتمالا در آیپد ایر ۳ شاهد افزایش تراکم پیکسلی در نمایشگر تبلت هم خواهیم بود در نتیجه باید شاهد پیشرفت زیادی در بخش رسانه‌ای تبلت باشیم.
براساس شایعات مطرح شده، اپل آیپد ایر ۳ را در شش ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد هرچند هنوز زمان دقیقی از معرفی این تبلت در دسترس نیست. به‌هر‌حال اگر اپل قصد داشته باشد آیپد ایر ۳ را در تابستان امسال معرفی کند، تا آن زمان طبیعتا اطلاعات بیشتری از نسل بعدی تبلت‌ آیپد ایر در دسترس خواهد بود و با نگاهی جامع‌تر می‌توان به مشخصات فنی این تبلت پرداخت.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا