اخبار

اولین گوشی با پردازنده‌ی ده هسته‌ای رونمایی شد ، با ZOPO Speed 8 آشنا شوید

امروز در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 )، کمپانی ZOPO از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرد. این گوشی جدید که زوپو اسپید ۸ ( ZOPO Speed 8 ) نام دارد، اولین گوشی‌ست که از تراشه‌ی قدرتمند هلیو X20 در آن به کار رفته. و کمپانی نیز محصول خود را «اولین موبایل با پردازنده‌ی ده هسته‌ای جهان» نامیده است.
همانطور که از قبل اعلام شده بود، امروز کمپانی گوشی ZOPO Speed 8 را معرفی کرد. جالب است بدانید که در مراسم قهرمان MotoGP جهان، Jorge Lorenzo حضور داشت. این گوشی از یک تراشه‌ی قدرتمند ساخت مدیاتک به نام هلیو ایکس ۲۰ ( Helio X20 ) استفاده می‌کند که جالب است بدانید این تراشه اولین در نوع خود است که یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای دارد. Speed 8 نیز عنوان اولین موبایل جهان که در آن از یک هلیو X20 استفاده شده را به دست آورده.
ZOPO Speed 8 رونمایی شد ؛ اولین گوشی با چیپست هلیو X20 1
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌ی ۵.۵ اینچی FHD، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، و باتری با ظرفیت ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. در پشت گوشی Speed 8 از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با سنسور IMX230 سونی به همراه فلش LED دوگانه به کار رفته و در جلوی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قابل مشاهده است. جالب است بدانید که در عقب گوشی یک سنسور اسکنر اثر انگشت نیز یافت می‌شود و در محصول جدید ZOPO یک درگاه USB نوع C وجود دارد.
ZOPO Speed 8 رونمایی شد ؛ اولین گوشی با چیپست هلیو X20 2
شایان ذکر است که ZOPO Speed 8 از سیم کارت دوگانه و ارتباطات ۴G LTE پشتیبانی کرده و مبتنی بر سیستم عالم اندروید ۶.۰ مارشمالو است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا