اخبار

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۹ فاش شد

گلکسی نوت ۹ ، پرچم دار بعدی سامسونگ است که به احتمال زیاد در شهریورماه رونمایی شود. به تازگی اطلاعت جدیدی از این گوشی فاش شده که در ادامه به آن می پردازیم.
گلکسی نوت ۹ از لحاظ سخت افزاری و قطعات به کار رفته شباهت زیادی به گلکسی اس ۹ پلاس خواهد داشت این اسمارت فون با صفحه نمایش Infinity Display 2.0 و قاب پشتی شیشه‌ای تولید خواهد شد. به علاوه، احتمالا امسال شاهد بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این موبایل خواهیم بود. مطابق با اطلاعات قبلی، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ (اگزینوس ۹۸۱۰ برای بازار جهانی) با نسل دوم فناوری ساخت ۱۰ نانومتری، مسئولیت مدیریت را بر عهده خواهد داشت و احتمالا نسخه پایه این گوشی هم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.
البته در مورد دوربین نیز انتظار دیگری داریم،در نتیجه، تنها یک ویژگی در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد و آن، ظرفیت باتری گوشی گلکسی نوت ۹ است.
یکی از منابع موثق خبر از عرضه این گوشی با باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری داده است. این در حالی‌ست که سال گذشته، گلکسی نوت ۸ با باتری ۳ هزار و ۳۰۰ میلی‌آمپری روانه بازار شده بود.
به علاوه، این افشاگر مورد اعتماد، شایعات قبلی عرضه نوت ۹ با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر را نیز مجددا تایید کرده است. چه میزان احتمال دارد تا گلکسی نوت ۹ به چنین باتری مجهز شود؟
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا