اخبار تکنولوژی

اطلاعات جدیدی از گوشی Ace 3V وان پلاس لو رفت

وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی Ace 3V خود را به عنوان محصولی میان رده اما قدرتمند معرفی کند. گوشی که به تازگی جزئیات تازه از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

پیش از این فاش شد که Ace 3V از پردازنده Snapdragon 7 Gen 3 بهره می‌برد. به تازگی خبرساز ویبو DCS، فاش کرد که این گوشی اکنون از تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 (SM7675) برخوردار است. طبق گزارش‌ها، این چیپ جدید دارای معماری هسته‌ای مشابه با پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 بوده و هسته بزرگ Cortex-X4 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز دارد.

برای مرجع، تراشه Snapdragon 7 Gen 3 دارای پیکربندی ۱+۳+۴ است. هسته اصلی تا ۲.۶۳ گیگاهرتز فرکاس داشته، در حالی که سه هسته عملکردی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کم بازده با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز نیز وجود دارد. قابل ذکر است که Ace 3V به عنوان یک دستگاه میان رده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این دستگاه میان‌رده، با پردازنده Snapdragon 7+ Gen 3، دارای صفحه‌نمایش ۱.۵K 8T LTPO با وضوح بالا و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. این نشان دهنده تاکید شدید بر کیفیت نمایشگر و عمر باتری بوده و شهرت Snapdragon 7+ Gen 3 را به عنوان یک چیپست همه کاره که قادر به برآوردن نیازهای مختلف کاربران است، بیشتر می‌کند.

گوشی Ace 3V بزودی از راه می رسد

علاوه بر این، صاحبان صنعت به برنامه‌های کوالکام برای رونمایی از تراشه‌های SM7675 و SM8635 در ماه مارس اشاره کرده‌اند که اساساً نسخه‌های فرکانس متفاوتی از یک تراشه هستند. هر دو تراشه که تحت نام کد توسعه “Cliffs” نامیده می‌شوند، معماری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را به ارث برده و نویدبخش عملکرد و کارایی استثنایی در سراسر صفحه هستند.

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با فناوری پردازش ۴ نانومتری و معماری نوآورانه سی پی یو ۱+۵+۲، استاندارد بالایی را برای پردازنده‌های موبایل ایجاد می‌کند. این چیپست با ترکیبی از هسته‌های بزرگ و کوچک و همچنین یک پردازنده گرافیکی قدرتمند، عملکرد چشمگیری را ارائه می‌کند و در عین حال مصرف انرژی را برای عمر باتری بیشتر بهینه می‌کند.

از آنجایی که کوالکام به گسترش خط تولید خود با اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ ادامه می‌دهد، کاربران می‌توانند منتظر بهبود عملکرد و بهره‌وری انرژی باشند که توسط این دستگاه مجهز به فناوری و قابلیت‌های پیشرفته ارائه می‌شود. انتظار رفته بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا