اخبار

اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند شیائومی می منتشرشد

اخیرا گزارش‌های متعددی پیرامون تلاش‌های شیائومی برای ساخت اولین ساعت هوشمند خود منتشر شده است. همچنین گفته می‌شود این محصول در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار خواهد شد. چندی پیش مدیر اجرایی کمپانی شیائومی پیرامون این گجت پوشیدنی صحبت‌هایی را مطرح کرده بود، اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت چینی در حال آماده‌سازی وب‌سایت خود برای عرضه نهایی ساعت هوشمند شیائومی می (Xiaomi Mi Smartwatch) است.
با این که تا مراسم رونمایی رسمی از ساعت هوشمند شیائومی می چند ماه فاصله داریم، اما این کمپانی اخیرا در لیست محصولات وب‌سایت رسمی خود، دسته جدیدی تحت عنوان “ساعت‌ هوشمند” قرار داده است. با این که دسته مذکور هیچ اطلاعاتی پیرامون ساعت هوشمند شیائومی می را در اختیار ما قرار نداده، اما به هر حال ما را از عرضه این محصول مطمئن کرده است.
 
ساعت هوشمند شیائومی می
پیش از این مدیرعامل کمپانی هوامی (Huami) – که سازنده گجت پوشیدنی می بند به‌حساب می‌آید – شنیدیم که ساعت هوشمند شیائومی می در نیمه دوم سال میلادی روانه بازار می‌شود. از آنجایی که شرکت هوامی در تولید محصولات پوشیدنی شیائومی دخالت دارد، این اولین سر نخ ما بود.
به لطف اطلاعاتی که اخیرا لو رفته، حالا طرح اصلی ساعت هوشمند شیائومی می را در اختیار داریم. این گجت پوشیدنی با پنل دایره‌ای و لوگو Mi در جلو و بخش بالایی طراحی شده است. همچنین دو دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت دیده می‌شود. همچنین ساعت هوشمند شیائومی می در نمای اولیه کمی ضخیم به نظر می‌رسد.
اما نکته جالب توجه در این طرح لو رفته خط مشکی در پایین پنل ساعت هوشمند شیائومی می‌بود. احتمال قرار گرفتن یک خط مشکی زشت بر روی این محصول همچون نسل اولیه ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ موتورولا وجود دارد، چنین خطی می‌تواند در جلوه این ساعت هوشمند تاثیر منفی داشته باشد. اما این هنوز یک طرح اولیه و غیر رسمی است و باید تا رسیدن تصاویر رسمی از ساعت هوشمند شیائومی می منتظر باشیم.
همانطور که ذکر شد، شیائومی می در ماه سپتامبر روانه بازار می‌شود، پس تا آن موقع مطمئنا اطلاعات و تصاویر بیشتری به دستمان خواهد رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا