اخبار

اطلاعات گلکسی S8 مینی در شبکه های اجتماعی

بسیار جالب است که بدانید سری مینی گوشی گلکسی S8 از خیلی از گوشی های معمولی بزرگتر است! گوشی گلکسی S8 مینی با سایز صفحه ۵٫۳ اینچ در حال شروع به تولید است اما سبک طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۸ در این مدل نیز اعمال خواهد شد. این دستگاه در کنار صفحه‌نمایش اینفینیتی خود از نسبت تصویری ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد و بدین ترتیب ابعاد بدنه‌ی آن در حد گوشی‌های هوشمند معمولی با نمایشگر ۴.۷ اینچی و دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. رندر جدید فاش شده از این گوشی که می‌توانید آن را در تصویر کاور مطلب پیش رو مشاهده کنید، تفاوت بین ابعاد این مدل را با مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ نشان می‌دهد.
به هرحال پردازنده این گوشی ضعیف تر از دو سری بزگ آن است. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این محصول احتمالا اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. این چیپ در واقع پردازنده‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ کوالکام محسوب می‌شود که در گوشی‌های هوشمند رده‌بالای دیگری چون گوگل پیکسل، گوگل پیکسل ایکس‌ال، اچ‌تی‌سی یو اولترا و ال‌جی جی ۶ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
بیشترین اختلاف موجود بین این دستگاه و دو ورژن اصلی آن حافظه داخلیشان است. انتظار می‌رود مدل گلکسی S8 مینی با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه باشد. سایر مشخصات فنی گلکسی اس ۸ مینی به احتمال زیاد با برادران بزرگ‌ترش یکسان خواهد بود. بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه با رم ۴ گیگابایتی، سنسور تشخیص عنبیه‌ و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت همراه باشد. تولید مدل مینی پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ از سه سال قبل و با معرفی گلکسی اس ۵ مینی آغاز شد.
حتی چنانچه سامسونگ واقعا در حال ساخت مدل مینی گلکسی اس ۸ باشد، باز هم باید دید این محصول در چه بازارهایی به فروش خواهد رسید. در حال حاضر جزئیاتی در مورد قیمت گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ مینی منتشر نشده است؛ اما اطلاعات جدید در این مورد احتمالا به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه IFA امسال در برلین از این گوشی رونمایی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا