آموزش و ترفند

افزایش سرعت دانلود اینترنت همراه در گلکسی اس۶

 
co5620
 
یکی از امکاناتی که این روزها در بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، غیرفعال یا محدود کردن استفاده از خدمات دیتای شبکه یا همان اینترنت همراه روی تلفن همراه است. بسیاری از کاربران برای کاهش هزینه‌های خود و جلوگیری از دریافت قبوض نجومی در پایان دوره‌های یک تا دو ماهه، مصرف اینترنت موبایل خود را مدیریت کرده و در مواردی نیز آن را غیرفعال می‌کنند و فقط از ارتباط وای ـ فای برای بهره‌مندی از اینترنت روی دستگاه هوشمند خود کمک می‌گیرند.
 
گاهی نیز شرایط کاملا برعکس است و احتمال دارد یک کاربر، بسته‌ اینترنتی نامحدود داشته باشد یا نیازمند دریافت خیلی سریع یک فایل از اینترنت باشد و دسترسی به اینترنت نسل سه یا چهار تلفن همراه با اینترنت وای ـ فای نیز برای او مقدور باشد. در این شرایط به‌کارگیری هر روشی برای افزایش سرعت مفید است و یکی از بهترین روش‌ها نیز اتصال همزمان به هر دو شبکه و ترکیب سرعت اتصال برای دریافت فایل‌های مورد نظر از اینترنت با سرعت چند برابر است. انجام این کار در دستگاه‌های هوشمند گلکسی اس۶ با استفاده از قابلیت Download Booster به روش زیر امکان‌پذیر است
 
co5621
 
 
توجه: پیش از اجرای این ترفند مطمئن شوید ارتباط وای ـ فای دستگاه با اینترنت پرسرعت برقرار بوده و تنظیمات اینترنت همراه نیز به‌درستی در دستگاه شما وارد شده و دیتای شبکه فعال باشد.
 
۱ـ نوار اطلاع‌رسانی را از بالای صفحه به سمت پایین کشیده و روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است، فشار دهید تا صفحه تنظیمات دستگاه برای شما نمایش داده شود.
 
۲ ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی More Connection Settings فشار دهید.
 
۳ ـ از فهرست گزینه‌های موجود، عبارت Download Booster را برگزینید.
 
۴ـ کلید مقابل گزینه Off را فشار داده و وضعیت آن را به حالت On تغییر دهید.
 
۵ـ با اجرای این مراحل، آیکونی در نوار اطلاع‌رسانی برای شما نمایش داده می‌شود و هنگام دانلود فایل‌ها با حجم بیش از ۳۰ مگابایت، شتاب‌دهنده دانلودی فعال شده و با ترکیب سرعت اینترنت شبکه تلفن همراه و ارتباط وای‌ـ‌فای شما، فایل در مدت زمان کوتاه‌تری دانلود می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا