اخبار

افزایش ظرفیت شبکه همراه اول در نقاط پر تردد در ایام نوروز

از سوی همراه اول و برای تعطیلات نوروز صورت گرفت؛

افزایش ظرفیت شبکه در نقاط پر تردد

 

mci-eyd95-2

 
همراه اول برای رفاه حال مشترکین خود در تعطیلات نوروز، اقدامات ویژه ای در نظر گرفته است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در تعطیلات نوروز و برای رفاه حال مشترکین، در نقاط پر تردد و شهرهای مسافرخیز، برنامه ریزی خاصی داشته و اقدامات ویژه ای جهت تامین پوشش و کیفیت مطلوب ارتباطات در نظر گرفته است.
در این برنامه که از ۱۴ اسفند ماه ۹۴ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ماه ۹۵ ادامه دارد، بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای متخصص با آمادگی کامل در مراکز استان ها و جاده های پرتردد، به صورت شبانه روزی، فعالیت می کنند.
در این برنامه ویژه، در نقاط پر بازدید و مناطق توریستی، سیاحتی، زیارتی و تفریحی استان های شمالی کشور، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، هرمزگان، جاده ها و مسیرهای پرتردد و حتی روستاهای توریستی، علاوه بر راه اندازی سایت های جدید، تعدادی سایت سیار نیز به شبکه افزوده شده است.
بنابراین گزارش، در شهرهایی مانند مشهد، شبکه به طور کامل بازسازی شده و ظرفیت آن افزایش یافته است. در استان فارس هم در شهر شیراز، در اطراف حرم شاهچراغ، تخت جمشید، حافظیه، سعدیه ظرفیت شبکه افزایش پیدا کرده است.
علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه، جهت رفاه حال مشترکین در تعطیلات نوروز، مراکز مشترکین در سراسر کشور به صورت شیفت، آماده پاسخگویی به مشترکین همراه اول هستند که آدرس  این مراکز در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir قابل مشاهده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا