اخبار

افزونه جدید گوگل کروم کلید Backspace را باز می گرداند

شاید شما از این موضوع خبر نداشته باشید، اما بسیاری از کاربران گوگل کروم مدت ها از این مرورگر به دلیل اشکال در عملکرد کلید backspace شکایت داشتند.
 
در واقع داستان از این قرار است که یک ویژگی گوگل کروم باعث می ‌شد که تنها با فشار دکمه backspace، تمامی اطلاعات وارد شده در صفحه مانند اطلاعات وارد شده در یک فرم را از دست بدهید. البته این اتفاق در صورتی رخ می داد که ماوس یا نشان گر روی بخش نوشتاری نبوده و کاربر دکمه‌ backspace یا پاک کردن حروف را فشار داده باشد.
 
البته بازخوردهای منفی که در پی این ویژگی مرورگر کروم منتشر شده بود، نسبت به واکنش های مثبت برخی از کاربران بیشتر است و همین موضوع باعث شده بود تا گوگل آپدیتی را برای حذف این ویژگی عرضه کند.
 
پس از این اقدام گوگل، توییت های بسیاری در مخالفت با آن مشاهده شد که نشان داد برخی از کاربران استفاده از کلید backspace را واقعاً دوست داشتند و از گوگل می خواهند که آن را دوباره برگرداند. آن ها به استفاده از کلید backspace به عنوان میان بر برگشت اصرار دارند و اعتقاد دارند بعد از سال ها استفاده از این میانبر، حذف آن برایشان آزار دهنده است.
 
اما گوگل در اقدامی تازه تصمیم به عرضه یک افزونه برای مرورگر کروم گرفته که این مشکل را به خوبی حل می کند.
 
این افزونه جدید Go Back With Backspace یا بازگشت به backspace نام دارد که قطعاً می تواند عده زیادی از کاربران کروم را خوشحال کند. با استفاده از این افزونه، تمامی عملکردهای کلید backspace به گوگل کروم بر خواهد گشت.
 
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از قابیلت های کلید backspace در کروم استقبال می کنید، می توانید افزونه آن را از طریق این لینک دریافت کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا