اخبار

ال‌جی جی ۶ پلاس به‌زودی راهی بازار خواهد شد

ال‌جی جی ۶ پلاس به‌زودی راهی بازار خواهد شد

ال‌جی جی ۶ پلاس

تلفن همراه هوشمند جدید کمپانی ال‌جی به نام ال‌جی جی ۶ پلاس در راه ورود به بازار است. این دستگاه در واقعی ترکیبی از قابلیت‌های متفاوت تلفن همراه هوشمند جی ۶ است که در بازارهای آسیایی و آمریکایی عرضه شده است. این تلفن همراه هوشمند همچنین دارای ویژگی تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه بوده و حالت باتری ضعیف نیز از قابلیت های دیگر جی ۶ پلاس است.

ال‌جی جی ۶ تنها چند ماه پیش روانه بازار شد اما کمپانی ال‌جی ۱ نسخه دیگر را از این سری ارائه خواهد کرد. این سری جدید که ال‌جی جی ۶ پلاس نام دارد در واقع همان جی ۶ است اما چند فرق اصلی آن را با جی ۶ جدی می‌کند. این دستگاه هم‌اکنون با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود و البته رنگ‌های جدیدی نیز به این سری از تلفن‌های همراه هوشمند افزوده شده است. با این وجود مهم‌ترین ویژگی بارز این دستگاه Quad DAC نسخه ۳۲ بیتی است که تنها در نسخه‌های آسیای این دستگاه یافت شده است.

برای این‌که کاربران به‌راحتی بتوانند از Quad DAC بهره‌مند شوند، این دستگاه با خود هدفون‌های B&O Play را نیز ارائه کرده است اما هنوز مدل دقیق این هدفون‌ها مشخص نیست. لازم به ذکر است که کیفیت صدای جی ۶ استاندارد برای کاربران و ناقدان ناامیدکننده بود اما امیدواریم که این ابتکار جدید ال‌جی بتواند چالش یاد شده را تا حدی جبران کند.

ال‌جی همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز به این تلفن افزوده است اما با این حال قابلیت یاد شده در نسخه‌های مجهز به Quad DAC موجود در بازار آسیا یافت نشده اما در نسخه‌های آمریکایی آن دیده شده است. ویژگی‌های نرم‌افزاری دیگری نیز در به‌روزرسانی آخر این دستگاه به آن اضافه خواهد شد. این ویژگی‌ها از قبیل فناوری ‘Face Print’ هستند که روش جدیدی را برای باز کردن قفل تلفن همراه به کاربران ارائه می‌کند. ویژگی دیگر این دستگاه نیز حالت باتری ضعیف و هشدار لنزهای پوشیده است و زمانی فعال می‌شود که کاربر به‌صورت ناخودآگاه لنز دوربین را با انگشتان خود بپوشاند.

با این حال هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این تلفن همراه هوشمند وارد بازار شود اما احتمال می‌رود که بتوان در ماه جولای شاهد ورود این دستگاه‌ها به بازار انگلستان بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا