اخبار

ال‌جی G7 طبق برنامه عرضه خواهد شد

ال‌جی G7

شرکت ال‌جی خبری خوش برای هواداران ال‌جی G7 منتشر کرده و اعلام کرده است که شایعات مبتنی بر تاخیر در این محصول به هیچ عنوان صحت ندارد و فرایند طراحی و تولید این تلفن همراه هوشمند طبق برنامه پیش می‌رود.
تلفن‌های همراه شرکت ال‌جی مسیر خود را طی می‌کنند و در آشفته‌بازار تلفن‌های همراه هوشمند بدون توجه به رقبا به عملکرد نسبتا پایدار خود ادامه می‌دهند. در این میان محصول جدید این شرکت که قرار است تا پرچم‌دار آینده آن‌ها باشد، ال‌جی G7 نام دارد.
شایعات متعددی پیرامون این تلفن همراه هوشمند به گوش می‌رسید، ابتدا تصاویری از این محصول به رسانه‌ها راه پیدا کرد و سپس شایعه شد که این محصول قرار است تا با تاخیر به بازار عرضه شود. دلیل این امر نیز در شایعات به طراحی این دستگاه منتصب شده بود. بر اساس شایعات یاد شده، قرار بود تا طراحی ال‌جی G7 با تغییراتی چشمگیر روبرو شود و همین امر و بازبینی طراحی این مدل موجب می‌شد تا برنامه عرضه آن با اختلال روبرو گردد.
با این حال شرکت ال‌جی به این موضوع عکس‌العمل نشان داده و خیال هواداران را راحت کرده است. این شرکت اعلام کرده است که نه‌تنها ال‌جی G7 با تاخیر عرضه نمی‌شود بلکه خبری از بازبینی طراحی آن نیز نیست و تصاویر منتشرشده به‌احتمال فراوان کل نهایی محصول در بازار را تشکیل خواهند داد.
البته این شرکت هنوز اعلام نکرده است که قرار است تا ال‌جی G7 در کنگره موبایل بارسلون رونمای شود یا خیر و همین امر هنوز ابهاماتی را باقی گذاشته است. در این میان بسیاری از افراد دوست دارند که مشخصات بیشتری از این تلفن همراه بدانند و با توجه به عدم تعیین زمان‌بندی مناسب برای رونمایی از آن، انتظار تنها راهکاری است که می‌توان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی G7 درپیش گرفت.
شایان‌ذکر است که تجربه ال‌جی در عرضه مدل G6 پیش از گلکسی اس ۸ سامسونگ در سال گذشته موجب شده است که این شرکت بااحتیاط تر عمل کند. ال‌جی G6 علیرغم برتری زمانی نسبت به محصول سامسونگ، از سخت‌افزار قدیمی‌تری بهره می‌برد و به همین دلیل نیز این شرکت قصد دارد تا از تکرار مشکل یاد شده جلوگیری کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا