اخبار

ال‌جی V30S ThinQ رونمایی شد

ال‌جی V30S ThinQ رونمایی شد

با شروع شروع کنگره جهانی موبایل بارسلونا، کمپانی ال‌جی نسخه‌ای بهبودیافته از پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود را رونمایی کرد. این تلفن همراه هوشمند که ال‌جی V30S ThinQ نام دارد به‌نوعی برای معرفی ما با رویکرد ال‌جی به هوش مصنوعی بر روی تلفن همراه هوشمند ایجادشده است.
اولین استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی درواقع شناخت صحنه‌ها و اشیا مختلف است. برای مثال، در زمان عکس‌برداری، ویژگی AI CAM می‌تواند تنظیمات بخش اشباع، وضوح تصویر و کنتراست را بر عهده بگیرد و آن‌ها را بر اساس صحنه‌هایی که مشاهده می‌کند به‌صورت بهینه تنظیم کند. هم‌اکنون ۸ صحنه وجود دارد که ال‌جی V30S ThinQ می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند: پرتره، حیوانات، شهر، گل‌ها، طلوع آفتاب، غذا و مناظر طبیعی.
همچنین QLens ویژگی هوش مصنوعی دیگری است که در نرم‌افزار دوربین این تلفن به‌کاررفته است. این ویژگی به نحوی طراحی‌شده است که شما با استفاده از آن می‌تواند یک محصول خاص را با تصویربرداری از آن در وب‌سایت آمازون جستجو کنید. همچنین جستجو در پینترست نیز مطابق با این روش امکان‌پذیر است.
از دیگر قابلیت‌های ال‌جی V30S ThinQ مربوط به Bright Mode است که در شرایط نور کم به‌صورت خودکار روشن می‌شود و برای تصویربرداری روشن‌تر چهار پیکسل را در یک پیکسل متصل می‌کند. البته نقطه‌ضعف این ویژگی این است که عکس‌های ثبت‌شده با استفاده از آن به دلیل اتصال یادشده با رزولوشن پایین‌تری به ثبت می‌رسند. بااین‌حال امیدواریم که تمامی ویژگی‌های یادشده با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به ال‌جی V30 نیز راه پیدا کند.
ازنظر سخت‌افزاری تلفن همراه هوشمند ال‌جی V30S ThinQ بسیار مشابه با ال‌جی V30 است و از صفحه‌نمایش ۶ اینچی با دوربین دوقلو و باتری ۳۳۰۰ آمپرساعتی بهره‌مند‌است. همچنین پردازنده در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه اسنپ دراگون ۸۳۵ است. تنها بهبود مشاهده‌شده در این بخش مربوط به ۶ گیگابایت رم به‌جای ۴ و تیز حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ به‌جای ۶۴ گیگابایت است. همچنین رنگ‌های عرضه‌شده برای این تلفن همراه هوشمند آبی مراکشی و خاکستری پلاتینی خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا