اخبار

ال ای اکو یک همراه نیرومند دیگر را معرفی کرد

ال ای اکو یک همراه نیرومند دیگر را معرفی کرد

ال ای اکو

این روزها با اخبار بسیار کمی درباره کمپانی ال ای اکو (LeEco) روبرو بوده‌ایم زیرا بر اساس برخی از شایعات، شرکت یاد شده هم‌اکنون با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است. با این حال، ال ای اکو با معرفی جدیدترین تلفن همراه خود با نام Le Pro3 Elite توانسته است تا حدی به این شایعات پایان دهد. چند هفته پیش پیش‌بینی‌هایی مبنی بر رونمایی از جدیدترین تلفن همراه این کمپانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و این اخبار با راه‌اندازی خط تولید رسمی تلفن همراه یاد شده صحت پیدا کرد.

تلفن همراه Le Pro3 Elite را می‌توان نسخه به‌روز شده و جدید از Le Pro3 دانست که این کمپانی در سال میلادی گذشته به بازار معرفی کرده بود. با این حال ممکن است تصور کنید که Le Pro3 نسبت به نسل قبلی خود قدرت بسیار بیشتری دارد اما دراین‌باره باید بیان کرد که این تصور صد در صد درست نیست.

تلفن همراه جدید کمپانی ال ای اکو یعنی Le Pro3 Elite دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ بوده و این در حالی است که نسل قبلی این تلفن یعنی Le Pro3 مجهز به پردازنده قوی‌تر اسنپ دراگون ۸۲۱ بود. این تفاوت‌ها در زمینه فناوری ان اف سی نیز صادق بوده و Le Pro3 Elite این فناوری را در اختیار ندارد. با این حال این دو تلفن همراه در تمامی مشخصات سخت‌افزاری دیگر یکسان هستند. این مشخصات از جمله صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم هستند. علاوه بر این باتری این تلفن همراه هوشمند نیز ۴۰۷۰ آمپر ساعتی بوده و تمامی کاربران از ۳ ماه اشتراک رایگان تماشای محتوای سرویس استریم آنلاین ال ای اکو بهره‌مند خواهند شد.

کاربرانی که به خرید این تلفن همراه هوشمند علاقه دارند می‌توانند با رود به وب‌سایت lemall.com این تلفن همراه ۲۴۰ دلاری را خریداری کنند. با این حال باید به یاد داشت که Le Pro3 Elite تنها ۳۰ دلار از نسخه قبلی خود ارزان‌تر است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا