اخبار

ال جی جی ۵ دارای فناوری صوتی پیشرفته و حرفه ای Bang & Olufsen خواهد بود

ال‌جی اعلام کرده که پرچم‌دار جدید این کمپانی، ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) قرار است به همراه قابلیت صدای قدرتمند Hi-Fi عرضه شود که این کار با همکاری بخش B&O Play یکی از بخش‌های کمپانی دانمارکی Bang & Olufsen صورت گرفته که بخاطر کیفیت بالای محصولات صوتی خود مشهور است.
در حال حاضر ال‌جی گویا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر کند، اما به این موضوع اشاره شده که کمپانی کره‌ای با B&O Play همکاری نزدیکی داشته تا دارندگان ال‌جی جی ۵ از صدای بی‌نظیری بهره ببرند که کمپانی آن را «بهترین تجربه‌ی صدا» که می‌توان بر روی یک دستگاه داشت نام برده است. فکر می‌کنم نیازی به گفتن آن نباشد و ما باید چند روز صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری بدست آورده و کیفیت صدای این گوشی را تجربه کنیم.
با این که گوشی ال‌جی G5 اولین تجربه‌ی همکاری کمپانی ال‌جی با Bang & Olufsen خواهد بود، اما کمپانی دانمارکی قبلا نیز با یک سازنده‌ی گوشی همکاری داشته است. تقریبا ۱۰ سال پیش بود که سامسونگ با Bang & Olufsen همکاری کرد و یک گوشی سیم دار شکیل را عرضه کردند. به تازگی نیز این کمپانی با Vertu همکاری کرده تا بلندگوهای استریو حرفه‌ای را در گوشی اندرویدی Vertu Signature Touch به کار ببرند.
جدا از صدای باکیفیت، ال‌جی G5 باید از قابلیت‌های بالارده‌ی دیگری بهره ببرد که می‌توان به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰، صفحه‌ی ۵.۵ اینچی QHD، و دوربین دوگانه‌ی عقب اشاره کرد. در نظر داشته باشید که ال‌جی قرار است از پرچم‌دار جدید خود در دوم اسفند ماه درست یک روز قبل از شروع رسمی رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) رونمایی کند.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا