اخبار

ال جی یک گوشی هوشمند با یک حفره درون صفحه نمایشی می سازد

رسانه ها به اطلاعات گوشی جدید ال جی دست یافته اند. شرکت ال جی در زمینه ساخت یک گوشی هوشمند با حفره درون صفحه نمایشی سرمایه گذاری خواهد کرد. به تازگی اطلاعاتی از کشور ترکیه در رابطه با ساخت گوشی هوشمند در فضای اینترنت منتشر شده و مشخص می کند که شرکت ال جی این گوشی را با حفره درون صفحه نمایش درست خواهد کرد. دوربین سلفی در حفره درون صفحه نمایش کار گذاشته شده است. تاکنون شرکت ال جی این چنین گوشی را طراحی و ساخته است.

شرکت ال جی دست به نوآوری زده و یک گوشی هوشمند با حفره درون صفحه نمایش طراحی و تولید خواهد کرد که بلندگو در حاشیه بالایی دیده می شود. حفره درون صفحه نمایش در کلیه گوشی های سامسونگ در سمت راست دیده می شود این حفره گوشی ال جی در سمت چپ دیده می شود.

این گوشی بیشتر به گوشی ال جی V40 ThinQ شبیه است. دوربین سه گانه در بخش پایینی گوشی قرار دارد و سنسور اثر انگشت در زیر دوربین قرار دارد. فلش LED در کنار دوربین به چشم می خورد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت چپ گوشی دیده می شود. دکمه دیگری در سمت راست دیده می شود. رسانه ها به اطلاعات گوشی جدید ال جی دست نیافته اند. البته شرکت ال جی مشخصات کامل این گوشی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است. بنابراین شاید بتوان گفت که این اطلاعات جعلی بوده یا همگی بنا به درخواست ال جی حذف خواهند شد.

شرکت ال جی طی چند سال اخیر عملکرد درخشانی نداشته و حالا با اقدامات جدید سعی می کند که میزان فروش خود را افزایش دهد. سال گذشته محصولات خود را با ویژگی های جدیدی به بازار عرضه کرد ولی این ویژگی ها خیلی زیاد دوام نداشت. بدنه گوشی باریک است.

نوع صفحه نمایش  P-OLED لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ ۸۳.۶% نسبت نمایشگر به بدنه است. رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۸:۹و ۵۳۷ پیکسل در اینچ، تراکم پیکسلی آن است. محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس ۵ است.

ابعاد بدنه ۸/۱۵۸×۷/۵۷×۶/۷ میلی متر است. وزن گوشی ۱۶۹ گرم بوده و پشت و جلو از شیشه ساخته شده و فریم آلومینیومی دارد. سیم کارت های نانو را هم می توان در گوشی استفاده کرد. سیستم عامل اندروید ۸.۱ است. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در آن کار گذاشته شده است. پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای (چهار هسته‌ی ۲.۷ گیگاهرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ی ۷/۱ گیگاهرتزی Kryo 385 Silver) و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ است. حافظه داخلی دستگاه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ و رم ۶ گیک در آن کار گذاشته شده است.

دوربین اصلی دستگاه سه‌گانه، ۱۲ مگاپیکسل (۱.۴ میکرومتر سایز پیکسل، لرزشگیر اپتیکال سه‌محوره، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فوکوس لیزری ,( f/1.5 و ۱۶ مگاپیکسل (۱ میکرومتر سایز پیکسل، فوق عریض، فاقد فوکوس خودکار, f/1.9 و ۱۲ مگاپیکسل) (۱ میکرومتر سایز پیکسل، تله‌فوتو، بزرگنمایی سه برابری, لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار است. حسگرهای حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، طیف رنگ در آن کار گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا