اخبار

ال جی Q Stylus به عنوان محصولی میان رده با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

کیو استایلوس (Q Stylus) نام تلفن هوشمند میان‌رده کمپانی ال جی است که امروز معرفی شد. این محصول از برخی قابلیت‌های محصولات سطح بالا نیز بهره می‌برد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
به‌نظر می‌رسد که کمپانی ال‌جی قصد دارد در نام تلفن‌های هوشمند خود بدون در نظر گرفتن رده قیمتی‌شان از حرف Q استفاده کند. چندی پیش شاهد معرفی محصولاتی بالارده با نام‌های G7 ThinQ و V35 thinQ بودیم و اکنون نیز محصول جدید این کمپانی با نام Q Stylus معرفی شده است.

مطالب مرتبط:

ال‌جی Q Stylus محصولی میان‌رده است که کمپانی تولید کننده مدعی شده برخی قابلیت‌های سطح بالا را در آن قرار داده تا نسبت به سایر محصولات میان‌رده بازار متمایز باشد. ال‌جی اعلام کرده است که این محصول در بازار‌های مختلف در سه نسخه با نام‌های Q Stylus، Q Stylus + و Q Stylus α عرضه خواهد شد.
همان‌طور که از نام این تلفن‌های هوشمند پیداست، این محصولات دارای قلم استایلوس هستند که تجربه راحت‌تری نسبت به کیبورد‌های عادی را ارائه می‌کند. گفته می‌شود که ال‌جی کیو استایلوس می‌تواند یادداشت‌های دست خط کاربران را حتی در زمان‌هایی که صفحه دستگاه خاموش است، تشخیص داده و ذخیره کند. از قلم استایلوس در این تلفن هوشمند می‌توان به عنوان ابزاری برای شخصی سازی تصاویر ثبت شده در گوشی و ساخت انیمیشن‌های GIF استفاده کرد. البته باید توجه داشت که قلم استایلوس از جمله قابلیت‌های سطح بالایی که ال‌جی اعلام کرده بود نیست و در ادامه با این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.
ال جی Q Stylus
ال‌جی در این محصول دوربین پیشرفته‌ای قرار داده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به PDAF یا همان فوکوس خودکار تشخیص فاصله اشاره کرد. حالت پرتره نیز یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول به حساب می‌آید. ال‌جی کیو استایلوس از دوربین ۱۶ مگایپکسلی در بخش پشتی خود بهره می‌برد و در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم.
یکی از قابلیت‌های سری V و G که ال‌جی در این محصول قرار داده، امکان DTS:X است که تا ۷.۱ کانال سه بعدی را در زمان گوش دادن به موسیقی از طریق گوشی پشتیبانی می‌کند.
از سایر قابلیت‌های Q Stylus می‌توان به استاندارد IP68 در جهت مقاوت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین شارژ سریع با USB Type-X و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. سنسور اثر انگشت این محصول در بخش پشتی آن قرار گرفته و به عنوان دکمه شاتر دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلفن هوشمند از استاندارد MIL-STD 810G هم پشتیبانی می‌کند.
ال‌جی کیو استایلوس دارای بدنه‌ای فلزی و بزرگ است که درون خود یک نمایشگر ۶.۲ اینچی FullVision را جای داده است. نمایشگر این تلفن هوشمند وضوح FHD+ را با نسبت تصویر ۱۸:۹ ارائه می‌کند. این محصول در دو نسخه با پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و ۱.۸ گیگاهرتزی عرضه خواهد شد. یکی از این دو نسخه دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود و دیگری از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.
کیو استایلوس مجهز به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo بهره می‌برد. بر اساس مدل، این محصول در رنگ های مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. ال‌جی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام کرده که کیو استایلوس به صورت پایه از ماه جاری در آمریکا شمالی و آسیا عرضه خواهد شد و عرضه آن در سایر بازار‌ها نیز در سه ماه سوم سال صورت خواهد گرفت. نظر شما در خصوص LG Q Stylus چیست؟ نظرات خود را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا