اخبار

امکاناتی جدید برای نرم افزار تماس همراه Google Duo

امکاناتی جدید برای نرم افزار تماس همراه Google Duo

اگر شما نیز یکی از طرفداران نرم‌افزار Google Duo هستید اما از تعداد کم کاربران فعال در  آن رنج می‌برید بهتر است بدانید که این مشکل شنا حل‌شده است. هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار حتی باکسانی هم که این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود نصب نکرده‌اند تماس بگیرید. یکی از کاربران ردیت این امر را اخیراً دریافته و مشاهدات خود را به ثبت رسانده است.
کسانی که آن ویژگی جدید Google Duo را آزموده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که این قابلیت جدید با تماس‌های صوتی نیز کار می‌کنید. علاوه بر این، دریافت‌کنندگان تماس‌ها نیز می‌توانند از میان گزینه‌هایی از قبیل پاسخ دادن به تماس دریافتی، جواب ندادن، صامت کردن و تغییر میان دوربین‌های دستگاه خود مانند کسانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، یکی را انتخاب کنند.
علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند تماس‌گیرنده‌ای را بلاک کرده و به‌این‌ترتیب از برقراری تماس مجدد این فرد با خود جلوگیری کنند. بااین‌حال، اگر شخصی که Google Duo را بر روی دستگاه خود نصب نکرده است بخواهد تماسی را از طریق این نرم‌افزار برقرار کنند در اینجا نیازمند نصب نرم‌افزار یادشده می‌شوند.
البته شاید برای شما نیز این سؤال پیش بیاید که مکانیسم عملکرد این نرم‌افزار به چه نحوی است و چگونه می‌توان با فردی که Google Duo را نصب نکرده است تماس گرفت. در جواب این سؤال باید بگوییم که این App Preview Messaging که تمامی این فرایندها را برعهده‌گرفته است. این بخش درواقع یکی از ویژگی‌های خدمات گوگل پلی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد.
بااین‌وجود، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که قابلیت برقراری تماس با اشخاصی که حتی این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود ندارند در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید ممکن است. به‌علاوه، احتمال این وجود دارد که شما نتوانید به‌تمامی مخاطبان موجود در تلفن همراهتان تماس بگیرید. دلیل این اتفاق هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا