اخبار

امکان نمایش صفحه گوشی به اپلیکیشن گوگل Duo اضافه شد!

اپلیکیشن گوگل Duo اخیرا آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که در آن شاهد قابلیت به اشتراک گذاری صفحه گوشی در تماس‌های تصویری هستیم. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
گوگل نسخه جدیدی از اپلیکیشن Google Duo را منتشر کرده است و در این نسخه شاهد برخی قابلیت‌های جدید هستیم. این نسخه که با شماره ۳۴ عرضه می‌شود قابلیت به اشتراک گذاری صفحه گوشی در تماس‌های تصویری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقالات مرتبط:

برای استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن گوگل Duo تنها کافی است که آیکون به اشتراک گذاری صفحه را لمس کنید (آیکونی دایره‌ای که شامل تصویری از یک تلفن هوشمند است). انجام این کار باعث خواهد شد که بتوانید صفحه گوشی را به فرد در حال مکالمه نشان دهید. زمانی که اجازه انجام این کار را به اپلیکیشن دادید،‌ صفحه نخست گوشی با یک کادر قرمز رنگ نمایش داده می‌شود. این کادر قرمز رنگ همان محدوده‌ای است که فرد مقابل می‌تواند داخل آن را مشاهده کند. حال با ورود به بخش‌های مختلف گوشی، می‌توانید صفحه موبایلتان را به فرد در حال مکالمه نشان دهید. با استفاده از دکمه‌های Pause و Stop موجود در صفحه نیز می‌توانید این نمایش را متوقف کنید.
گوگل Duo
قابلیت جدیدی که در اپلیکیشن تماس تصویری گوگل اضافه شده بسیار جالب و کاربردی به نظر می‌رسد. اما باید توجه داشت که فعلا مشکلاتی دارد و برخی از افراد مدعی شده‌اند که در حین نمایش، تصویر قفل می‌شود و برخی دیگر نیز از خاکستری بودن تصویر خبر داده‌اند. انتظار می‌رود که گوگل به زودی بروزرسانی دیگری را برای این اپلیکیشن منتشر کند و در آن شاهد رفع این مشکلات باشیم. نظر شما در خصوص این قابلیت جدید گوگل Duo چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا