اخبار

امکان هرگز ساخته نشدن The Witcher 4 وجود دارد

تا چندی دیگر، آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt تحت عنوان Blood and Wine منتشر خواهد شد. همچنین چندی پیش استودیو سی دی پراجکت رد، تولد یک سالگی انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt را جشن گرفت. این عنوان هم از نظر فروش عملکرد خیلی خوبی داشت و هم از نظر جوایز بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرد و حتی در مراسم The Game Award این اثر به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ انتخاب شد. اما سوال اینجاست که با این عملکرد فوق‌العاده نسخه سوم، آیا The Witcher 4 نیز وجود خواهد داشت یا خیر؟
 توسعه دهنده و بنیانگذار سری بازی‌های The Witcher یعنی، Marcin Iwinski در طی آخرین مصاحبه خود با وبسایت یوروگیمر در پیرامون بسته الحاقی مورد انتظار بازی اظهار داشت که شاید هیچ وقت The Witcher 4 ساخته نشود. وی اینگونه بیان کرد که:

ما واقعا نمی‌دانیم که آیا بعد از عرضه آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 یعنی Blood and Wine سراغ ساخت The Witcher 4 خواهیم رفت یا خیر. زیرا این بازی از قبل در اولویت های ما قرار نداشته، ولی ما هرگز نمی‌گوییم به هیچ عنوان The Witcher 4 ساخته نخواهد شد ولی به احتمال بسیار زیاد بعد از Blood and Wine، پرونده سری The Witcher را برای مدت ها خواهیم بست و منتظر واکنش افراد نسبت به این قضیه خواهیم ماند.

او از برنامه های خود برای شش سال آینده نیز صحبت کرد و گفت قصد دارد بعد از عرضه Cyberpunk 2077، یک بازی در سبک نقش آفرینی پس از سال ۲۰۱۷ عرضه کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا