اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

شرکت وان پلاس در نهایت از پرچمدار جدید خود موسوم به گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ رونمایی کرد. دستگاهی که پیش از این اطلاعات متعددی پیرامون آن منتشر شد و حال رسما از راه رسید.

وان پلاس ۱۲ یک پرچمدار با بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی است. طراحی آن شبیه به وان پلاس ۱۱ بوده که یک ماژول بزرگ دوربین عقب آن گنجانده شد و سه حسگر دوربین با فلاش LED دارد. ابعاد بدنه آن ۱۶۳ در ۷۵ در ۹ میلیمتر بوده و وزن ۲۲۰ گرمی دارد. یک حسگر اثرانگشت هم زیر نمایشگر آن گنجانده شد.

دستگاه دارای استاندارد IP65 برای محافظت در برابر پاشش آب است. گذشته از آن باید به نمایشگر کم حاشیه با حفره دوربینی در وسط هم اشاره کرد. این مدل یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. نقطه عطف این صفحه نمایش سطح روشنایی ۴۵۰۰ نیت بوده و پوشش محافظ گوریلاگلس ویکتوس ۲ هم شامل آن شد.

در سوی دیگر باید به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با تراشه گرافیکی آدرنو ۷۵۰ قدرتمند پرداخت. وان پلاس ۱۲ دارای ۱۲ تا ۲۴ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ تا ۱ترابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا است. همچنین به سه حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسل واید، ۶۴ مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو و ۴۸ مگاپیکسل اولتراواید در عقب هم پرداخت. دستگاه توانایی فیلمبرداری با وضوح ۸کی را دارد و در جلو یک دوربین ۳۲ مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری ۴کی گنجانده شد.

گوشی هوشمند وان پلاس ۱۲ پرچمداری قدرتمند

گوشی هوشمند وان پلاس 12

این گوشی دارای بلوتوث ۵.۴ بوده و پورت USB-C نسل ۳.۲ هم شامل آن شد. محصول وان پلاس به یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰۰ واتی و سرعت شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز تجهیز شد. وان پلاس ۱۲ در سه رنگ مشکی، سبز و سفید از روزهای آینده عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۵۶۰ یورو اعلام شد.

گفته می‌شود وان پلاس قصد دارد این پرچمدار را اوایل سال ۲۰۲۴ راهی بازار جهانی کند. بنابراین برای کسب اطلاعات درباره قیمت جهانی باید منتظر ماند و نباید به شایعات پرداخت. گفته شده در کنار وان پلاس ۱۲ نسخه جهانی، مدل وان پلاس ۱۲R و آیس ۳ هم برای اوایل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شدند. در هر صورت جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد.

وان پلاس درصدد بوده تا نسل جدید گوشی پرچمدار خود را در مناطق مختلفی عرضه دارد. بنابراین انتظار داریم با استقبال خوبی مواجه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا