اخبار

انتشار اطلاعات جدید از بازی Resident Evil 7: Biohazard

Resident Evil 7: Biohazard جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب Resident Evil 7 است که در اویال سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد شد. چند روز پیش به لطف رده‌بندی شدن بازی در سیستم ESRB (مخفف Entertainment Software Rating Board) اطلاعات جدیدی از این بازی به نمایش گذاشته شد.
 
گرچه لیست شدن بازی در سایت ESRB، تنها چند ساعت پس از قرار گرفتن روی سایت، حذف شد؛ اما سایت Gematsu موفق شد سریعا از آن لیست یک کپی بگیرد و آن را در فضای مجازی نشر دهد. در بین اطلاعات جدید بازی، چیزهایی همچون نام شخصیت اصلی بازی و موارد دیگری دیده می‌شود. بر طبق این اطلاعات، شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7: Biohazard، ایثن (Ethan) نام دارد. او مردی است که در یک خانه متروک، به دنبال همسر گم‌شده‌ی خود می‌گردد و در این راه قرار است با موانع زیادی رو‌به‌رو شود.
 
در توضیحاتِ داده شده در صفحه ESRB، مجددا تاکید شد که Resident Evil 7 قرار است یک بازی اول‌شخص باشد و بازیکنان از این طریق می‌توانند محیط اطراف خود را کشف کنند و از اسلحه‌های پیستول (تپانچه)، شات‌گان‌ها، آتش‌افکن‌ها، موادمنفجره (همچون نارنجک) و البته اره‌های بُرنده برای کشتن دشمنانِ جهش‌یافته خود استفاده کنند.
 
 
بعلاوه اعلام شده است که Resident Evil 7 قرار است دارای میان‌پرده‌هایی باشد که در آن‌ها خشونت شدیدی به تصویر کشیده می‌شود و شاهد خون و خون‌ریزی خواهیم بود؛ برای مثال در یکی از میان‌پرده‌ها خواهیم دید که بازوی یک آدمِ مرده، توسط یک ار‌ه‌برقی قطع شده است یا می‌بینیم که پای یک مرد توسط یک چاقوی بزرگ یا یک بیل بریده شده است. همچنین از جمله دیگر صحنه‌های خشونت‌آمیز موجود در میان‌پرده‌ها می‌‌توان به یک فرد اشاره کرد که با ضربه‌های متعدد توسط یک بیل، صورت خود را از بین برده است. همچنین لازم است بدانید که در بخش‌هایی از بازی شاهد «اجساد  تکه‌تکه‌شده» خواهیم بود که به یک باره شروع به صحبت کردن می‌کنند.
 
حذف شدن صفحه این بازی در سایت ESRB چیز بسیار عجیبی بود؛ بنابراین وب‌سایت IGN طی اقدامی، با فرستادن ایمیل به این کمپانی، علت این موضوع را جویا شد؛ ESRB در جواب به ایمیل IGN گفت:

کمپانی ما صفحه مربوط به بازی Resident Evil 7 را از روی سایت ESRB حذف کرده است. رتبه‌بندی بازی دقیق است و مشکلی ندارد و انتشار آن بر روی سایت، بخشی از فرانیدی بود که ما به‌تازگی آن را پیش گرفته‌ایم و در آن، بازی‌هایی که مدت‌زمان زیادی از تایید آن‌ها نمی‌گذرد را رتبه‌بندی می‌‌کنیم. [در واقع پس از انتشار صفحه رتبه‌بندی بازی،] کپ‌کام از ما خواست که آن را حذف کنیم. ما در حال مذاکره با آن‌ها هستیم تا یک تاریخ دقیق را برای انتشار صفحه رتبه‌بندی بازی بر روی سایت ESRB تعیین کنیم.

 
لازم به ذکر است که بازی Resident Evil 7: Biohazard قرار است در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن سال ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا