اخبار

انتشار بازی Star Trek Online برای کنسول‌های نسل هشتمی

در هفته‌های گذشته کمپانی «پرفکت ورلد اینترتینمنت» (Perfect World Entertainment) از انتشار بازی Star Trek Online برای کنسول‌های نسل هشتمی خبر داد. حال طی خبری دیگر، بنا بر اعلام سازندگان، تمامی بسته‌های الحاقی بازی که طی این ۶ سال عرضه شده است همراه با بازی در اختیار کنسول‌بازان قرار خواهد گرفت.
بر طبق گفته استودیو Cryptic، علاوه بر اینکه بازی Star Trek Online برای کنسول‌های نسل هشتمی اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد، تمامی بسته‌های الحاقی و بروزرسانی‌های منتشر شده در طی ۶ سال اخیر (بازی Star Trek Online در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است) درون بازی جای داده شده‌اند.
بازی خوش ساخت و جذاب Star Trek Online پیش از این به صورت انحصاری برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی منتشر گردیده بود؛ اما حال کنسول بازان نیز می‌توانند ساعت‌ها با این عنوان MMO خود را سرگرم کنند. بازی دارای ۱۱ فصل و ۱۳۰ قسمت است؛ همانند نسخه رایانه‌، بازی‌بازان کار خود را با انتخاب فدراسیون و یکی از دو جناح Klingon یا Romulan شروع می‌کنند. آنطور که گفته شده دست بازی‌باز در سفارشی‌سازی شخصیت و کاپیتان مورد علاقه خو باز گذاشته شده است که سبب القا حس حماسی‌تری به او می‌شود.
لازم به ذکر بوده استودیو Cryptic پیش‌تر عرضه بازی رایگان Neverwinter برروی پلتفرم اکس‌باکس‌وان را درون کارنامه خود ثبت کرده است. در نهایت دارندگان دو کنسول اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ می‌توانند در پاییز امسال میزبان بازی Star Trek Online باشند.
منبع : VG247

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا