اخبار

دو گوشی هوشمند ۳۶۰ با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ و هلیو ایکس ۲۰ مجوز تنا را دریافت کردند

وب‌سایت تنا صبح امروز مشخصاتی از دو گوشی هوشمند ۳۶۰ را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها یک فبلت قدرتمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش ۶ اینچی است. ظاهراً مدل دیگر نیز نسخه‌ی فلزی پرچم‌دار این کمپانی است که ماه گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم.
Qihoo 360 یک کمپانی چینی است که معمولاً همه آن را به‌عنوان یک توسعه دهنده نرم افزاری می‌شناسند. این کمپانی چند مدتی است که بخش سخت افزاری خودش را نیز گسترش داده است. شما ممکن است امسال چندین گوشی هوشمند را با نام QiKU شنیده باشید. این کمپانی از سال جاری همکاری را با کمپانی ۳۶۰ آغاز کرده است تا از ادغام آن‌ها نامی همچون Qihoo 360 به دست آید.
به هر حال گوشی هوشمند ۳۶۰ ان ۴ (۳۶۰ N4) پرچم‌دار تازه‌وارد این کمپانی است که ماه گذشته معرفی شد. محصولی که به یک تراشه هلیو ایکس ۲۰ و ۴ گیگابایت رم مجهز بود. حال دو گوشی هوشمند ۳۶۰ دیگر نیز موفق به دریافت مجوز تنا شده‌اند که آن دو نیز از سخت افزاری قدرتمندی برخوردار هستند.
یکی از این دستگاه‌ها به نظر می‌رسد که نسخه‌ی فلزی گوشی هوشمند ۳۶۰ ان ۴ خواهد بود که ماه گذشته معرفی شد. در واقع مشخصات این محصول کاملاً همانند مدل ان ۴ است؛ اما تفاوت بزرگ بین این دو محصول بدنه‌ی فلزی برتر نسبت به مدل ان ۴ است. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت ظرفیت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.
این هندست به‌وسیله یک تراشه ۶۴ بیتی هلیو ایکس ۲۰ با پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای که در فرکانس ۲ گیگاهرتزی به انجام فعالیت می‌پردازد همراه با یک باتری ۴,۹۲۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد. سنسور دوربین‌های این محصول در تنا قرار ندارند بنابراین نمی‌توانیم اظهار نظری در آن مورد داشته باشیم با این حال یک دوربین در قسمت پشتی و دوربین دیگری در جلوی این دستگاه تعبیه شده است.
علاوه بر آن یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر دوربین پشتی این محصول قار گرفته است. لازم به ذکر است که نسخه فلزی گوشی هوشمند ۳۶۰ ان ۴ به سیستم اندروید مارشمالو مجهز بوده و دارای ابعاد ۱۵۱٫۹۴ در ۷۵٫۲۸ در ۸٫۸۴ میلی‌متر و وزن ۱۷۶ گرم است.
 

گوشی هوشمند 360

گوشی هوشمند 360

در سویی دیگر یک محصول با مشخصاتی کاملاً برتر و البته صفحه نمایشی بزرگ‌تر قرار دارد. این گوشی هوشمند ۳۶۰ در واقع یک فبلت ۶ اینچی فول اچ دی با پنل AMOLED خواهد بود که می‌توان آن را پرچم‌دار جدید این کمپانی نیز نام نهاد.
ظاهراً این گوشی هوشمند در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل نخست از ۳ گیگابایت ظرفیت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. مدل بعدی کمی قدرتمندتر بوده و حاوی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی است.
این فبلت همچنین به‌وسیله یک تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده ۴ هسته‌ای در فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قدرت می‌گیرد. در قسمت پشتی این گوشی هوشمند ۳۶۰ ما شاهد دو لنز دوربین در قسمت پشتی و یک دوربین در پنل جلویی هستیم.
هرچند که تنا اطلاعاتی را در خصوص سنسورهای استفاده شده در این دوربین‌ها منتشر نکرده است. بدنه‌ی فلزی، سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو و باتری ۳,۶۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر مشخصات این محصول هستند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۱۵۶٫۵ در ۸۰ در ۸٫۳ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۱۷۵ گرم خواهد داشت.

گوشی هوشمند 360

گوشی هوشمند 360

منبع androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا