اخبار

انتشار تصاویر و مشخصات نسخه ۲۰۱۵ دو گوشی سامسونگ گلکسی A3 و A5

 

 
آنطور که از شواهد پیداست ، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدید دو گوشی گلکسی A3 و A5 خود می باشد و در آینده ای نزدیک می بایست شاهد رونمایی از آنها باشیم.امروز تصاویری جدید و مشخصات این دو گوشی از طریق بنچمارک های GFXBench فاش شده است.براساس اطلاعات و تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد این دو گوشی به بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه مجهز شده و از زبان طراحی گلکسی اس ۶ پیروی می کنند..با گجت نیوز همراه باشید.
 
براساس اطلاعاتی که توسط پایگاه داده GFXBench منتشر شده، گلکسی A3 با نمایشگر ۴٫۷ اینچی HD خود از تراشه اگزینوس ۷۵۸۰ با ۴ هسته‌ی پردازشی ۱٫۵ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T720 قدرت می‌گیرد و ۱٫۵ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند. این گوشی دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت می@باشد و به دوربین اصلی ۱۳ و ثانویه ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.
 
گلکسی A5 نیز با نمایشگر ۵٫۲ اینچی FHD از تراشه نسل ۷ اگزینوس ۸ هسته‌ای سامسونگ و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد که مانند A3 یک دوربیین اصلی ۱۳ و جلوی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین احتمال وجود اسکنر اثر انگشت نیز در این دو گوشی بسیار است. احتمال می رود این دو گوشی به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ را اجرا کنند، اما اندروید ۶٫۰ مارشمالو نیز دور از انتظار نیست.
 
در ادامه تصاویر لو رفته از این دو گوشی را مشاهده خواهید کرد :
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا