اخبار

انتشار تصویر رندر شده پیکسل ۳a

مدت زیادی از انتشار رندرهای رسمی گوشی های هوشمند جدید شرکت گوگل نگذشته بود که شاهد منتشر شدن رندری جدید و باکیفیتی از گوگل پیکسل ۳a هستیم. درست یک هفته قبل رندرهای رسمی و فاش‌ شده‌ گوگل پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL توسط رسانه ها در مقابل دیدگاه همه قرار گرفت که اطلاعات تکمیلی را درباره این گوشی ها به فعالان این بازار منتقل کرد. حال ایوان بلس رندر جدیدی از گوشی هوشمند میان ‌رده‌ بعدی گوگل را باکیفیتی بالا به اشتراک گذاشته است.

آخرین اطلاعات و شایعات موجود خبر از ان میدهند که پیکسل ۳a دارای یک صفحه نمایش با رزولوشون فول اچ دی ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ می باشد که DPI برابر ۴۰۰ بر هر اینچ را دارد. همچون رویه این شرکت برای عرضه گوشی های قبلی، گوگل برای میان رده های خودش نیز دو نسخه مختلف با نام های پیکسل ۳a و پیکسل ۳a XL در نظر گرفته است. گوگل پیکسل ۳a از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی با کیفیت فول اچ دی ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ بهره برده و نسخه بزرگ تر این محصول نیز با نمایشگر ۶ اینچی با همان وضوح تصویر روانه بازار خواهد شد.

همانظور که در رندهای منتشر شده در این دستگاه می توان مشاهده کرد، گوگل برای هر دو گوشی جدیدش از یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی استفاده کرده است. این موضوع درحالی است که شرکت های سامسونگ و هواوی و غیره برای میان رده های خودشان از سیستم های دوگانه و سه گانه برای دوربین استفاده می کنند.

اخیرا یکی از خرده فروش ها فاش کرده است که پیکسل ۳a‌ با قیمت ۶۴۹ دلار کانادا و پیکسل ۳a ایکس ال با قیمت ۷۹۹ دلار کانادا فروخته خواهند شد که به دلار آمریکا قیمت آن‌ ها به ‌ترتیب برابر ۴۸۵ دلار و ۶۰۰ دلار خواهد بود.  آخرین خبرهای منتشر شده از گوگل نیز می گویند که در تاریخ ۱۷ اردیهشت برابر ۷ می ۲۰۱۹، زمانی است که کاربران می توانند با این تولیدات جدید ملاقات کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا