اخبار

انتشار مجدد تصاویر زنده ای از Mi Note 2 شیائومی با نمایشگر خمیده

بعد از معرفی و عرضه موبایل های Mi 5s و Mi 5s Plus از سوی شیائومی، نگاه بسیاری از مخاطبان به پرچمدار بعدی کمپانی چینی دوخته شده که قرار است Mi Note 2 نام گیرد. پیش از این تصاویری از Mi Note 2 به همراه نمایشگر خمیده منتشر شد اما این تصاویر مربوط به ماه آگوست میلادی بودند و حالا در ماه اکتبر هستیم؛ یعنی تنها یک ماه تا عرضه دستگاه مورد اشاره باقی مانده است.
اخیراً تصاویر زنده بیشتری از Mi Note 2 شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که یکبار دیگر نمایشگر خمیده دستگاه را می توان در آنها دید و مطمئن شد که اطلاعات پیشین حقیقت داشته اند. در این تصاویر می توانیم موبایلی با نمایشگر امولد ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ را مشاهده کنیم که از قابلیت فورس تاچ نیز بهره می برد.
 

Live-images-allegedly-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2-appear-to-show-a-dual-curved-edge-screen-w600

گفته می شود در بدنه دستگاه، چیپست اسنپدراگون ۸۲۱، متشکل از پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ جای گرفته است. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.
دوربین دوگانه تعبیه شده در پشت Mi Note 2، از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد و در بخش مقابل دستگاه، دوربینی ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی یا برقراری چت های ویدیویی قرار گرفته است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه قابلیت شارژ سریع نیز این اطمینان را به کاربران خواهد داد که Mi Note 2 آنها را طی یک روز پرمشغله همراهی می کند. ناگفته نماند که در بخش پایینی دستگاه، اسکنر اثرانگشت فراصوتی کوالکام هم جای خواهد گرفت.
 

Live-images-allegedly-of-the-Xiaomi-Mi-Note-2-appear-to-show-a-dual-curved-edge-screen2-w600

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا