اخبار تکنولوژی

هدفون پشت گوش هوآوی FreeClip در راه است

چند ساعت دیگر تا معرفی محصول مورد انتظار هواوی در دبی باقی مانده است. انتظار می‌رود این شرکت حداقل دو محصول را در این رویداد عرضه کند، یک تبلت شیک و جالب‌تر از همه، یک هدفون با طراحی پشت گوش به نام هوآوی FreeClip.

پیش از رونمایی، یک تصویر تبلیغاتی فاش شده اکنون نگاهی اجمالی به این هدفون‌های نوآورانه پشت باز به ما داده است. FreeClip اولین تلاش این شرکت برای تولید هدفون پشت گوش است. همانطور که در تبلیغات مشاهده می‌شود، هر گوشی از دو قسمت تشکیل شده که توسط یک قطعه مرکزی منحنی منحصر به فرد به هم متصل شدند. هواوی آن را طرح C-bridge می‌نامد و به نظر می‌رسد یادآور یک گوشواره گیره‌ای مدرن است.

طراحی پشت باز باید استفاده از این هدفون‌ها را برای مدت طولانی راحت‌تر کند و احتمالاً از خستگی گوش جلوگیری کند. شایعات همچنین حاکی از آن است که گوشی‌ها دارای دریچه‌های داخلی برای جریان هوا و کیفیت صدا بهتر هستند. تصویر فاش شده همچنین یک کیس شارژ آشنا را نشان می‌دهد که FreeClips را در موقعیت معکوس قرار می‌دهد. در حالی که مشخصات فنی محرمانه است، یک چیز مسلم است: طراحی مستقل FreeClip آن را از سایر پوشیدنی‌ها متمایز می‌کند.

هوآوی FreeClip هدفونی نوآورانه

انتظار می‌رود عمر باتری با یک بار شارژ به ۸ ساعت برسد و گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که FreeClip در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. در دیگر خبرها جدیدترین مدل به‌روزرسانی‌های داخلی دریافت کرده تا به ابزار کارآمدی تبدیل شود.  MateBook D16 (2024) دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است. صفحه نمایش با حاشیه‌های باریک احاطه شده و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی را برای تجربه تماشای همه جانبه ارائه می‌دهد.

MateBook D16 (2024) یک لپ‌تاپ سبک وزن است که فقط ۱.۶۸ کیلوگرم وزن دارد. این برند می‌گوید که آزمایش‌های دوام سختی را پشت سر گذاشته است. این لپ تاپ دارای صفحه کلید عددی اختصاصی و اسکنر اثر انگشت بوده که در دکمه پاور تعبیه شد. یک آنتن متامتریال وجود دارد که ادعا می‌شود سرعت دانلود و برد اتصال را تا ۲۷۰ متر افزایش می‌دهد.

در بخش سخت افزاری، لپ تاپ MateBook D16 (2024) پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core تا Core i9 را در خود جای داده است. به جز Core i5 که دارای گرافیک Intel UHD بوده، گزینه‌های Core i7 و i9 دارای پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe هستند. این لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD بوده و انرژی خود را از باتری ۷۰ وات ساعتی تامین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا