اخبار

اندروید با پروزه موسوم به “بریلو”برای اشیا ساده روی کار می آید

سیستم عامل اندروید یکی از پر طرفدار ترین سیستم عامل های جهان است که توسط گوگل ارائه شده است.اما از موارد منفی قابل اشاره در باره آن میتوان یه رم ۵۱۲ برای اجرای آن در دیوایس ها اشاره نمود.اما در حال حاضر گوگل این مشکل را نیز رفع کرده است تا دستگاه های ساده هم بتوانند از این سیستم عامل استفاده کنند.در ادامه با موبایلستان همراه باشید.
 

Android for the “Internet of Things” in the works: Codenamed Brillo

 
سیستم عامل موبایل گوگل یا همان اندروید،خود را به عنوان یکی از پلتفرم های چند کاربردی در جهان ثابت کرده است.از ساعت گرفته تا ماشین های لباسشویی می توان تعداد زیادی از آن ها را یافت که در اشکال خاص دارای سیستم عامل اندروید باشند.یکی از موانع ارتباط اندروید در محدوده اینترنت اشیای ساده متصل به گوشی هاست.مثل سنسور ها و یا قطعات اتوماتیک که نیاز به معماری استادانه ای ندارد یا به مقدار زیادی فضای رم برای اجرا نیاز ندارند.
در حالت فعلی،اندروید در دیوایس هایی با حداقل  رم  ۵۱۲ کار می کند.این مقدار حداقل مقدار رم برای موبایل ها و دیوایس های پوشیدنی است اما این مقدار فراتر از مقداریست که برای یک دانگل ساده مورد نیاز است.
برای هموار کردن راه برای دستگاه های بسیار ساده،گوگل در حال کار بر روی نسخه ای از اندروید است که در دیوایس هایی با حداقل رم ۳۲ مگابایتی کار کند.این پروژه موسوم به “بریلو” است و به اندروید اجازه اجرا در دستگاه های ساده را خواهد داد.
چیزی که هنوز در رابطه با ان مطمئن نیستیم این است که “بریلو”چگونه در چارچوب اندروید کار خواهد کرد؟به طور قطع گوگل قصد تعویض “API  ” یا های خود را با “Nest” را دارد.شرکت «نست» جایی است که اتوماسیون خانه هوشمند گوگل در آن واقع شده است.
در کنفرانس google IOکه هفته آینده برگزار خواهد شد،شاهد معرفی این نسخه از اندروید خواهیم بود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا