اخبار

اندروید نوقا برای چندین مدل همراه‌های سامسونگ عرضه خواهد شد

اندروید نوقا برای چند مدل سامسونگ

سامسونگ بعد از انتشار به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از اندروید برای تلفن‌های همراه هوشمند رده بالای خود به دنبال ارائه این به‌روزرسانی برای تلفن‌های همراه میان رده خود نیز هست. این کمپانی اخیرا تائیدهایی را از جانب متخصصان خود برای ارائه این به‌روزرسانی‌ها برای تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی  جی ۷ مدل ۲۰۱۶، گلکسی  A3 (2017) و گلکسی  A3 (2017) دریافت کرده است.

تلفن همراه هوشمند گلکسی جی ۷ در ساب گذشته میلادی با اندروید مارشمالو به بازار عرضه شد. این در حالی بود که گلکسی A3 در اوایل سال میلادی با اندروید نسخه ۶٫۰٫۱ روانه بازار شد. همچنین گلکسی تب A 8.0 که در سال ۲۰۱۵ میلادی رونمایی شد مجهز به اندروید لالی پاپ بود.

با این حال به نظر می‌رسد که تمامی این سه مدل به‌زودی به جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهند شد. البته نباید انتظار داشت که این سه دستگاه تمامی ویژگی‌های تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار و بالا رده سامسونگ را با این به‌روزرسانی دریافت کنند. شایان‌ذکر است که سامسونگ تا به امروز در زمینه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی بسیار پیشرفت کرده است. اخیرا نیز باخبر شدیم که گلکسی اس ۵ نیو دو ساله این کمپانی نیز به‌زودی به اندروید نوقا آپدیت می‌شود.

به‌روزرسانی‌های اندروید برای تلفن‌های همراه مجهز به این سیستم عامل به‌هیچ‌عنوان ارتباطی به برنامه‌ریزی‌های شرکت گوگل ندارد بلکه این شرکت تنها سیستم عامل را در اختیار شرکت‌های عرضه کننده تلفن همراه قرار می‌دهد و آن‌ها نیز با اعمال موارد مد نظر خود و شخصی‌سازی سیستم عامل، نسخه مورد نظر را برای عرضه به کاربران آماده می‌کنند. با این وجود این امر بر اساس سیاست‌های شرکت‌های مختلف متفاوت خواهد بود و به همین دلیل نیز نسخه‌های جدید اندروید برای تمام دستگاه‌ها عرضه نمی‌شود و دستگاه‌هایی که نسخه‌های جدید این سیستم عامل محبوب را دریافت می‌کنند نیز همگی به‌طور همزمان از به‌روزرسانی بهره‌مند نخواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا